eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikorespondencja z bankiem. Pismo z banku › Re: korespondencja z bankiem. Pismo z banku
  • Data: 2021-10-26 13:39:30
    Temat: Re: korespondencja z bankiem. Pismo z banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wtorek, 26 października 2021 o 11:48:19 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Mój bank uważał, że SMS wysłany do mnie to było pismo.
    > Do sądu mi się nie chciało iść (choć może było i warto).

    Żubro-idea uważa - i nawet ma tak zapisane w regulaminie śp. idei - że można
    klientowi wysłać wypowiedzenie na adres korespondencyjny LISTEM ZWYKŁYM i że to jest
    absolutnie w porządku.
    I że można sobie ustalić datę doręczenia na 5 dni po wysłaniu - bo w tym terminie
    "poczta ma obowiązek dostarczyć".

    Inna sprawa, że z rejestrowanymi nie jest lepiej - kiedyś santander- wtedy jeszcze
    bzwbk - wymyślił sobie, że karty mc world są "lepsiejsie", więc w związku z tym
    "zrobi dobrze" klientom je zamawiającym i będzie je wysyłał poleconym (platyny wysyła
    kurierem - ma to plus, że karta jest na drugi dzień po zamówieniu, ale minus taki, że
    kurier dzwoni - a ochrona paczek nie odbiera - całe szczęście, że mieści się to do
    "standardowej" skrzynki, nawet jak jeszcze wysyłali w takim pudełeczku - bo to dwie
    karty, razem z priority pass, a teraz jak już wysyłają w takim papierowym
    "foldero-etui" to już bez problemu).
    Oczywiście powodowało to tylko wkurw z powodu konieczności udania się na pocztę i
    odstania min. pół godziny (jedyny plus covida to brak kolejek na poczcie) - a do tego
    karta dodatkowa dla żony zaginęła - mimo poleconego.
    Drugą poprosiłem żeby była do odebrania w oddziale (pan z db mi kiedyś odpowiadał, że
    trzy razy wysyłali kartę dodatkową i zawsze ginęła - a główna bez problemu dochodziła
    - aż w końcu trzeba było umówić odbiór w oddziale - więc wolałem już nie testować,
    czy też będzie trzy razy ;) - a santanderowi kazałem w reklamacji dowiedzieć się od
    poczty, co się z tą kartą stało.
    Santander po dwóch miesiącach odpowiedział, że poczta mu nie odpowiedziała.
    ZTCP potem przeszli na usługi jakiejś firemki pocztowej - może nawet lepiej, bo
    polecone odbierałem gdzieś w centrum handlowym, które mam po drodze do pracy (i tak
    lepsze to niż inpost i odbiór w kiosku pisma z sądu - np. z wpisem do KW).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1