  • Data: 2021-10-27 09:39:46
    Temat: Re: korespondencja z bankiem. Pismo z banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I że można sobie ustalić datę doręczenia na 5 dni po wysłaniu - bo w tym terminie
    "poczta ma obowiązek dostarczyć".

    mBąk jeszcze bardziej ufa poczcie - widać jest jeszcze głupszy.
    Natknąłem się na to przy aktywacji karty w apce.
    Zrobili sobie taki "feature" - suwak (czy też "oś czasu" ;P ) na którym zaznaczają
    etapy dostarczania karty.
    I takie mi pokazali "great expectations":
    - zamówiona 2.10
    - wysłana 5.10
    - dostarczona 8.10 - taaa, jedzie mi tu czołg?
    Rzeczywiscie kiedyś w jakieś wakacje chyba dostałem od mBąka kartę chyba na 3 dzień
    od zamówienia (z Jerozolimą im się pomyliło, aż sam w to nie wierzę jak piszę), ale
    to było raz, dawno i nieprawda.