    From: "Robert" <m...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto walutowe w GBP
    Date: Mon, 3 Jun 2002 06:47:08 +0200

    Wilczek <w...@i...com> pisze:

    > Aha - BTW, z tego co widze placisz 36 zl/rok za uzytkowanie tego
    > konta. Jesli potrzebujesz VC to mozesz ja miec za 4zl / rok (po
    > prostu kiedy do konta "zwyklego" jest wydana ta karta to nie
    > pobieraja oplaty za prowadzenie ROR'u - opłata za kartę 40 zł. Tylko
    > musiałbyś przerzucać tam te 500 zł na miesiąc (przynajmniej przed
    > okresem wydania :-)).

    To interesujaca informacja, ale te 500 zl to tez jest koszt. VC mam u
    Lukasa na bardzo satysfakcjonujacych warunkach (tyle ze - wiem - bez
    podgladu netowego). Zastanowie sie - to zalezy jaki limit by mi dali, bo
    mniejszy niz 5000 mnie nie interesuje, a saldo od kilu lat nad wyraz
    skromne i ruch na koncie, chociaz kiedys to i owszem (konto to mam od
    kilkunastu lat, kiedys moje podstawowe). Ale nie sadze, zeby potrafili
    patrzec tak daleko wstecz, skoro nawet potwierdzenia przelewu z zeszlego
    roku nie potrafia wystawic ;P

    > Szczerze mowiac sadze, ze wszystkie sa za friko ale ja telefonicznego
    > nie mam aktywowanego (chociaz jakies piny kiedys dostalem ale nie
    > potrzebuje z tego korzystac w ogole) ani SMS'owego (jak zakladalem to
    > nie bylo, moze sobie uaktywnie jak bede w placowce niedlugo).

    Mnie to wkurza jak z usmiechem na wszystko mi mowia: to prosze napisac
    podanko (kiedys dawali jeszcze czysta kartke, teraz juz trzeba miec
    swoja).

    > No wlasnie niekoniecznie. Przepisow co do 1500 netto dla kredytowki
    > tez sie nie czepiaja dokladnie jak ma sie dlugo konto.

    Znalazlem 60 GPB w gotówce, wiec nie bedzie problemu. Jeden banknot
    porysowany troche (na twarzy krolowej) - ciekawe czy przyjma.