    From: "Robert" <m...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto walutowe w GBP
    Date: Sun, 2 Jun 2002 20:36:36 +0200

    z...@p...onet.pl <z...@p...onet.pl> pisze:

    > IMO nie widzę powodu do obaw - dla mnie sprawa jasna: upoważniasz
    > wystawcę faktury do obciążania r-ku i załatwiasz z bankiem PZ.

    No ja to wiem, ale byłem parę razy w BOKu TPSA z bardziej oczywistymi
    sprawami, które zostały załatwione w sposób totalnie kretyński, więc na
    zimne dmucham.

    > Od tej chwili sprawy płatności teoretycznie nie powinny Ci obciążać
    pamięci
    > (oczywiście poza pilnowaniem salda r-ku).

    na szczęście mam tak od wielu lat dzięki stałemu zleceniu "tradycyjnemu"
    w (BZ) WBK, które w tej akurat dziedzinie ani razu nie zawiodło; dlatego
    aż tak bardzo nie palę się do PZ

    > Aaa.., nie wiedziałem, że poznański ZE jeszcze nie dojrzał do
    > uproszczenia sobie i klientom życia: do wystawiania tylko raz w roku
    > faktury z terminami płatności i kwotami rat :o

    Nie, nie dojrzał, nie dojrzał też do PZ; za to na jednym rachunku
    przysyła za prąd i gaz, co mi odpowiada. Rachunek wystawia co 2 miesiące
    i też od kilku lat płacę go zleceniem stałym w (BZ) WBK, ale gdyby to
    było jedyne użycie RORu w BZ WBK, to jestem w stanie przeżyć ręczne
    wpisanie jednej kwoty raz na 2 miesiące, a nie utrzymywać konta tylko po
    to (po przeniesieniu płatności TPSA na PZ do Lukasa).

    > sponsorować "marmura", no chyba, że masz na uwadze
    > przelewy GBP; tu się nie wypowiadam, bo nie znam sprawy :)

    Tez nie chcialbym, jednak do tej pory powstrzymywala mnie niechec do
    recznego wpisywania kwoty za rachunek telef. - jest to szczegolnie
    trudne jak mnie np. nie ma przez kilka tygodni. Teraz jak TPSA wprowadza
    polecenie zaplaty, to bede chcial zlikwidowac, choc z drugiej strony
    grupowicze polecaja mi tam konto walutowe, wiec chyba jeszcze zatrzymam
    tez ROR.

    dzięki za wszystkie cenne rady!