  • Data: 2002-06-02 10:48:52
    Temat: Re: konto walutowe w GBP
    Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A to fajnie, to sobie sprobuje zrobic - a definiuje sie je osobiscie w
    > oddziale przy zakladaniu dostepu, tak?

    Tak, chodz definicje sa tragiczne bo trzeba opierac sie na "gotowych"
    nazwach. Ja w BZWBK mam zdefiniowany Multi, eKonto i Lukasa i tyle
    mi wystarcza.

    > OK, przekonales mnie! Dzieki serdeczne! Ale czy moge otworzyc "pusty"
    > rachunek w GBP i czekac na pierwszy przelew, czy musze kupic funty, zeby
    > na niego wplacic?

    Teoretycznie wymagana jest wplata 50 USD lub rownowartosci (czyli ze
    40 GBP) ale trudno mi powiedziec czy jesli wyjasnisz po co Ci konto
    zgodza sie na brak wplaty czy nie. Wszystko zalezy od oddzialu - w moim
    np. wydanie VC trwalo 5 dni mimo ze teoretycznie nie spelnialem minimalnych
    wymogow - od innych grupowiczow slyszalem takie historie, ze wlos sie
    jezy :-)

    No tez jestem bardzo ciekawy :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-