  • 21. Data: 2005-03-10 21:32:32
    Temat: Re: konto w multibank
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > 1. przypuszczalnie wpłatomaty będą 24 h/doba

    Tak - beda w strefie 24h.

    > 2. będzie szybciej.

    i taniej (firmy).

    Wpłatomaty powinny rozładować trochę ruch - szczególnie przy kasie. multi
    nie jest przygotowane do DUŻEJ obsługi kasowej.... Tak wiec wpłatomaty
    powinny polepszyć jakość obsługi klienta.

  • 22. Data: 2005-03-10 22:34:42
    Od: m...@p...gazeta.pl

    > Za w pełni aktywne też jakoś nie pobiera :-)

    > ROTFL, konto jeszcze 'dziewicze'
    > (nie licząc tych 2 przelewów w sumie na 300zł ;-P)
    > i już się nie sprawdziło?
    Jesteś pracownikiem multi? W sumie to nie.

    > O to możesz być spokojny, Tobie on nie grozi ;-)

    Jak chcesz złożyć dyspozycję zamknięcie skoro nie masz otwartego ?
    To, że możesz przelewać na to konto pieniądze to "gest" banku, w większości
    dopiero po podpisaniu papierów dostajesz dostęp i numery ..

    Właśnie nie, wszystko dostajesz przed. Idzie się do banku dostaje kartke, pisze
    się gdzie mają przelać i koniec.

  • 23. Data: 2005-03-10 22:59:56
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:

    > No właśnie taką. Jak ktoś robi dużo przelewów, to chyba lepiej płacić za
    > konto niż za przelewy "od sztuki" ? A oddział do wpłaty gotówki tez się
    > przyda. Jak ktoś nie chce się bawic w posiadanie kilku kont, to Multi może
    > być całkiem ok.
    w takiej sytuacji to chyba bym wybrał jakiegos Lukasa - wiecej
    oddzialow, tansza KK...
    pozdrawiam, RW

  • 24. Data: 2005-03-11 07:18:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl> wrote:

    > w takiej sytuacji to chyba bym wybrał jakiegos Lukasa - wiecej
    > oddzialow, tansza KK...

    Taaak. Bo te oddzialy i tansza KK to faktycznie do tych przelewow niezbedne
    *sigh*

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 25. Data: 2005-03-11 07:34:17
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Taaak. Bo te oddzialy i tansza KK to faktycznie do tych przelewow niezbedne
    > *sigh*

    W Lukasie przelewy też sa _darmowe_
    RW

  • 26. Data: 2005-03-11 07:38:49
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > w takiej sytuacji to chyba bym wybrał jakiegos Lukasa - wiecej
    > oddzialow, tansza KK...

    Noooo, i ten interfejs!... :)))))))

    pzdr
    topjes

  • 27. Data: 2005-03-11 07:56:07
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    topjes wrote:

    > Noooo, i ten interfejs!... :)))))))
    a o tym nie mówię ;)
    Choć z drugiej strony oficjalna witryna multibanku jest wg mnie totalnie
    dezinformująca i przesycona marketingowym bełkotem - sto razy gorsza od
    strony mBanku.

    RW

  • 28. Data: 2005-03-11 08:21:41
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > Choć z drugiej strony oficjalna witryna multibanku jest wg mnie totalnie
    > dezinformująca i przesycona marketingowym bełkotem - sto razy gorsza od
    > strony mBanku.

    No, ale porównujmy serwisy transakcyjne. Kto zagląda dziś i po co na serwisy
    informacyjne? :)))

    pzdr
    topjes

  • 29. Data: 2005-03-11 11:32:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W Lukasie przelewy też sa _darmowe_

    Brak funduszy inwest. w takim wyborze i za taką cenę. Poza tym wszystko
    offline :-(

    przyszłość/ Woody Allen

  • 30. Data: 2005-03-11 15:59:03
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    topjes <n...@d...rady> wrote:

    > No, ale porównujmy serwisy transakcyjne. Kto zagląda dziś i po co na
    > serwisy informacyjne? :)))

    A jest juz RSS ?:)