eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej... › oto co Inteligo odpisalo na ten problem....
  • Data: 2003-09-11 19:54:15
    Temat: oto co Inteligo odpisalo na ten problem....
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Szanowny Panie,


    W związku Pana e-mailem, dziękujemy za zainteresowanie ofertą
    jednak z przykrościa informujemy, że w celu otwarcia konta Inteligo
    konieczne jest osobiste potwierdzenie danych osobowych Klienta w trakcie
    rejestrowanej rozmowy telefonicznej.
    Wobec powyższego, jeśli nie ma Pan możliwości potwierdzenia danych w
    trakcie takiej rozmowy, Bank nie może otworzyć i prowadzić dla Pana konta
    Inteligo.
    Jeśli w przyszłości zostanie wprowadzona możliwość otwierania kont
    dla osób nie słyszących, niezwłocznie poinformujemy o tym na łamach naszego
    serwisu internetowego, pod adresem www.inteligo.pl
    Pozdrawiamy
    Zespół Inteligo


    -----Original Message-----
    From: s...@S...pl [mailto:s...@S...pl]
    Sent: Sunday, September 07, 2003 12:27 PM
    To: i...@i...pl
    Subject: Pytanie do Inteligo


    Imię: tomasz
    Nazwisko: modrzejewski
    e-mail: s...@o...pl
    Telefon:
    Pytanie do Inteligo:

    temat: uslugi bankowe dla osob gluchych/gluchoniemych


    witam;

    chcialbym sie dowiedziec jak Inteligo pochodzi do tematu ulatwiania dostepu
    do swojej oferty uslug bankowych dla osob gluchych/gluchoniemych ??

    jak powszechnie wiadomo; komunikacja na linii Inteligo-klient opiera sie na
    komunikacji telefonicznej (w glownej mierze).
    a przeciez osoby gluche/gluchonieme nie maja mozliwosci kontaktowania sie z
    kimkolwiek; w tym takze z konsultantami Inteligo za pomoca telefonu.

    jak Panstwo widza mozliwosc otwierania i prowadzenia(w tym takze chocby
    skladania reklamacji) przez telefon; skoro potencjalny klient (z mniejsza
    czy wieksza wada sluchu) nie bedzie w stanie skomunikowac sie i porozumiec z
    konsultantem Inteligo??

    procedura otwierania konta; potwierdzania danych i aktywacja konta wymaga
    przeciez kontaktu z konsultantami Inteligo...

    czy Inteligo ma jakies procedury ulatwiajace osobie nieslyszacej zalozenie
    konta w Inteligo ?


    ciekaw jestem Panstwa odpowiedzi na moje pytania...
    prosze nie traktowac tego jako teoretycznych dywagacji; tylko jak
    najbardziej powazny problem i bardzo na czasie.
    ...bo osob gluchoniemych wcale nie jest tak malo. wsrod nich sa takze mlodzi
    ludzie; ktorzy maja tez przeciez potrzebe posiadania rachunkow bankowych; a
    chcieliby moc skorzystac z ciekawej oferty Inteligo...


    z szacunkiem;
    tomasz modrzejewski"






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1