  • 11. Data: 2004-03-12 14:22:20
    Temat: Re: konto osobiste
    Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

    Bogdan B. wrote:

    >Szczerze? Bo to jest dochód dla banku.
    >Tak samo było w BSK, tak będzie mBanku i Citibanku.

    Zaczynam mysleć o starym, dobrym, wypróbowanym trzymaniu kasy
    w skarpetce :-)

    >Myślę że jednak powinnaś iść do tego Citi.

    Też tak myślę :-) Jeszcze Inteligo na oko mi się podoba.

    choć nie będzie to pewnie myśl złota:
    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 12. Data: 2004-03-12 14:22:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krystyna Chiger wrote:
    > Mieszkam w samym śródmieściu Warszawy. Finansowy idiotyzm
    > niekoniecznie musi być spowodowany mieszkaniem w Pipidówce :-)
    > Właśnie się przymierzam do spaceru do Citibanku.

    niech cie ręka boska broni - citi i dostęp internetowy to najgorsza kombinacja
    Skoro chcesz dostęp internetowy to nie jesteś taką blondynką żeby sie dać
    wmanewrować w citi - proponuję ci pl@net Fortisa - przelewy darmowe i karta bez
    prowizji na dowolny bankomat.
    Jedyna rzecz bolesna to 8 zł/miesiąc opłat ale to się kalkuluje :-)
    Na Fredry przy Saskim masz Oddział Fortisa - tam odbierzesz certyfikat i
    podpiszesz umowę, a więcej nie musisz do nich chodzić
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-03-12 14:49:58
    Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

    blad wrote:

> [...]
    >Skoro chcesz dostęp internetowy to nie jesteś taką blondynką żeby sie dać

    Nie jestem też taka blondynką, która nie spróbuje najpierw trafić na
    stronę tego banku,
    ale znalazłam tylko parę artykułów o nim. Jak tam trafić sieciowo?

> [...]
    >Na Fredry przy Saskim masz Oddział Fortisa - tam odbierzesz certyfikat i
    >podpiszesz umowę, a więcej nie musisz do nich chodzić

    Dzieki, oczywiście chętnie odwiedzę i inne banki, ale o tym nawet nie
    słyszałam
    dotąd. Czy nie jest to jakieś maleństwo, które sobie spokojnie nagle
    zbankrutuje
    i zniknie?

  • 14. Data: 2004-03-12 14:51:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Najprościej jak można: www.citibank.pl

> [...]
    > słyszałam
    > dotąd. Czy nie jest to jakieś maleństwo, które sobie spokojnie nagle

    Fortis raczej nie zbarkrutuje i nie zniknie ;-))) Z tego, co piszesz Citi
    będzie dla Ciebie odpowiedni. Bedą Cie skubać aż miło ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-03-12 14:59:22
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał:
    > Najprościej jak można: www.citibank.pl

    chodzilo o fortis
    www.fortisbank.pl

    > Fortis raczej nie zbarkrutuje i nie zniknie ;-)))

    Ale za to mogą sie z Polski wycofać, podobnie jak ostatnio z paru innych rynków.
    Druga opcja, to fuzja...

    > Z tego, co piszesz Citi
    > będzie dla Ciebie odpowiedni. Bedą Cie skubać aż miło ;-))))

    hehe, debet fortisie też nie jest tani ;)

  • 16. Data: 2004-03-12 15:55:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    WD wrote:

    > hehe, debet fortisie też nie jest tani ;)

    debet mozna sobie wziac np w inteligo (rachunek za 1 zl/mies i karta do
    platnosci w internecie) a po jednorazowym przelewie pensji przychodzacej do
    Inteligo na e-pakiet w Fortisie mozesz sie tam gospodarowac tylko tym co jest.

    Caly czas twierdze ze odpowiednie 2 rachunki wspolpracujace ze soba sa tansze
    niz jakby wszystko chciec miec w jednym banku
    *** blad ***

  • 17. Data: 2004-03-12 16:16:58
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał:
> [...]
    > Inteligo na e-pakiet w Fortisie mozesz sie tam gospodarowac tylko tym co jest.

    Ok, ale PO CO dla e-pakietowca (rozumiem ze o tym mowimy) dodatkowo inteligo,
    skoro w fortisie też mozna miec debet - bodajże maks. 3000zł - po jakimś tam
    czasie. VE fortisa też mozna płacić w inecie.

    > Caly czas twierdze ze odpowiednie 2 rachunki wspolpracujace ze soba sa tansze
    > niz jakby wszystko chciec miec w jednym banku

    No ale to tylko dla takich maniaków jak my ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

    Ps. niedawno zamieniłem epakiet na inteligo+debet ;)

  • 18. Data: 2004-03-12 17:42:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    WD wrote:
    > Ok, ale PO CO dla e-pakietowca (rozumiem ze o tym mowimy) dodatkowo
    > inteligo, skoro w fortisie też mozna miec debet - bodajże maks.
    > 3000zł - po jakimś tam czasie. VE fortisa też mozna płacić w inecie.

    skoro fortisowy za drogi to mozna w Inteligo (chociaz nawet nie wiem czy jest
    jakas oplata za niego).
    A co do platnosci w necie to Fortis nie pozwala swoją VE placic a kod cvv2
    drukowany ostatnio na pasku to nie wiecdzą po co jest :-)
    Ale mimo ze nie wolno tro faktycznioe podobno chodzi, nie probowalem
    *** blad ***

  • 19. Data: 2004-03-12 18:13:43
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał:
    > skoro fortisowy za drogi

    Wszystkie debety sa drogie (w porównaniu do linii na 11-12%).

    > Ale mimo ze nie wolno tro faktycznioe podobno chodzi, nie probowalem

    Da się ;)

  • 20. Data: 2004-03-12 18:30:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krystyna Chiger <k...@p...pl> writes:

    > Też tak myślę :-) Jeszcze Inteligo na oko mi się podoba.

    Inteligo tez ma przelewy platne od sztuki.

    W ogole mielismy tutaj na ten temat dluzsza dyskusje i wyszlo na to,
    ze prawie wszystkie banki juz tak maja, a jak nie maja, to niedlugo
    beda mialy. I to nie tylko te, gdzie stala miesieczna oplata za konto
    jest zero lub bardzo mala, ale i te, gdzie jest dosc wysoka.

    Czemu tak jest, nie wiem. Nawet sugerowalem, ze chetnie skorzystam z
    oferty uwarunkowanej wiekszymi wplywami czy wiekszym "osadem",
    mniejszymi odsetkami etc - ale zeby byl ryczalt i kropka, bez liczenia
    przelewow na sztuki. To nie i juz.

    A jak nie za przelewy, to za co innego - ePKO, ktore (jeszcze...) nie
    liczy za przelewy, zaczelo liczyc za polecenie zaplaty...

    A, i jeszcze do watku debet/kredyt. To oczywiscie nie jest to samo, a
    jesli jakis bank ma w ofercie jedno i drugie, to na ogol jest tak:
    - dopuszczalny debet pojawia sie "sam z siebie", na podstawie wplywow,
    nie ma zadnej oplaty za przyznanie, maksymalna wysokosc zadluzenia
    jest niska a odsetki wysokie, splacic trzeba szybko.
    - o kredyt tzw. odnawialny trzeba wystapic i zaplacic prowizje za
    przyznanie, zadluzyc sie mozna na wieksza kwote i na dluzej, odsetki
    sa mniejsze.

    MJ