  • 11. Data: 2005-03-09 00:00:04
    Temat: Re: konto dolarowe i wyplata gotowki w USA
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jasek <j...@p...onet.pl> writes:

    > Potrzebuje w przeciagu 2 miesiecy wydac okolo 10'000 USD. Mam te
    > pieniadze na koncie walutowym, wiec nie interesuja mnie
    > przewalutowania. Platnosci w USA to 50/50 gotowka i platnosci
    > karta. Nie usmiecha mi sie wozenie kasy "w plecaku".

    $5k w gotowce nie jest chyba problemem w podrozy? Powinno zmiescic
    sie w portfelu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2005-03-09 00:14:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > $5k w gotowce nie jest chyba problemem w podrozy? Powinno zmiescic
    > sie w portfelu.

    Zdaje się, że od $1K trzeba zadeklarować przy wjeździe,
    Ale ja bym właśnie tak zrobił.
    Wsadził w portfel.
    Jeszcze można pomyśleć o czekach bankierskich, ale kosztów nie znam.

  • 13. Data: 2005-03-09 00:15:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > $5k w gotowce nie jest chyba problemem w podrozy? Powinno zmiescic
    > sie w portfelu.

    Jeszcze jedno mi przyszło do głowy.
    mBank.
    Zdaje się, że on ma stałe koszty wypłaty od transakcji, a nie okreslone
    procentowo. 10 zł zdaje się, czy jakoś tak.

  • 14. Data: 2005-03-09 05:04:58
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <d0lf87$5uc$2@inews.gazeta.pl>, witek7205
    @gazeta.pl.spam.invalid says...

    > Jeszcze jedno mi przyszło do głowy.
    > mBank.
    > Zdaje się, że on ma stałe koszty wypłaty od transakcji, a nie okreslone
    > procentowo. 10 zł zdaje się, czy jakoś tak.

    Tylko, ze kolega nie chce przewalutowan. Przy okazji ... deklaracja
    gotowki jest od 10.000 dolarow.
    Ja chyba te $5000 wziolbym w czekach podroznych (bezpieczniejsze niz
    gotowka i chyba mozesz wypisac na osobe prywatna). Kwestia tego tylko
    czy przyjma w banku w Polsce dolary jako zaplate za czeki czy tez
    przyjmuja ekwiwalet w zlotowkach.

    AP

  • 15. Data: 2005-03-09 06:52:44
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Jeszcze jedno mi przyszło do głowy.
    >mBank.
    >Zdaje się, że on ma stałe koszty wypłaty od transakcji, a nie okreslone
    >procentowo. 10 zł zdaje się, czy jako? tak.

    Tak, ale karty rozliczane w euro.

    Pzdr.
    Lack

  • 16. Data: 2005-03-09 07:40:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 08 Mar 2005 16:28:53 -0600, witek napisał(a):

    > nie widzia?em karty debetowej do konta w USD.

    BPH:

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_plat
    nicze/visa_classic_walutowa

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 17. Data: 2005-03-09 12:59:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    AP wrote:

> [...]
    > gotowka i chyba mozesz wypisac na osobe prywatna). Kwestia tego tylko
    > czy przyjma w banku w Polsce dolary jako zaplate za czeki czy tez

    Wiem, ze nie chce przewalutowania.
    Ale czy przewalutowanie + 10 zł nie wyjdzie taniej niż inne opcje.
    No może z wyjątkiem wzięcia gotówki w kieszeń.

  • 18. Data: 2005-03-09 13:00:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Osiecki wrote:

    > BPH:
    >
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_plat
    nicze/visa_classic_walutowa

    nie ma zdjęcia, ale sądzę, że karta jest wypukła i w systemie będzie
    widziana jako karta kredytowa.
    Wówczas cash back nie przejdzie.
    Tak jest np w taką samą kartą w pekao s.a

  • 19. Data: 2005-03-09 13:07:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie ma zdjęcia, ale sądzę, że karta jest wypukła

    Jest wypukła

    >i w systemie będzie
    > widziana jako karta kredytowa.
    > Wówczas cash back nie przejdzie.
    > Tak jest np w taką samą kartą w pekao s.a

    W jakim "systemie" :-))) ? O wypukłych debetówkach słyszałeś? Bo chyba nie.

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 20. Data: 2005-03-09 13:21:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Glenn wrote:

    > W jakim "systemie" :-))) ? O wypukłych debetówkach słyszałeś? Bo chyba nie.

    Słyszałem.
    Na nie cash back nie dostaniesz i tyle. Przynajmniej tej z pekao s.a.
    Nazywać to ona się może jak chce.