  • 11. Data: 2005-12-11 22:28:40
    Temat: Re: konto dla firmy
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Andrzej <A...@o...pl> wrote:
    > > Nie masz racji
    > > jk
    >
    > Skoro nie mam racji, to wez ...

    Michał, chyba pora się nauczyć,
    że jak trafisz na post 'od rzeczy',
    podpisany (lub nie) 'jk' i wysłany z:
    to trzeba go potraktować ... jak zeszłoroczny śnieg ;-)

  • 12. Data: 2005-12-11 22:31:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Michał, chyba pora się nauczyć,

    sie nie przywyczailem ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 13. Data: 2005-12-12 19:35:09
    Od: "Antekant" <A...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:dnebav$d7g$1@news.onet.pl...
> [...]

    Wszystko jest, poza tokenem. Sytem jest prosty, wygodny i elastycczny,
    bezpieczny kiedy jest rozumnie eksploatowany. Hasło do wejścia, inne hasło
    do klucza - przy potwirdzaniu transakcji(oba długie i maskowane),
    klawiatura wirtualna lub nie, quod libet.

    przelewy darmowe

    Interfejs powiadomień SMS bardzo rozbudowany, (jesli taka akurat
    potrzeba, lub prosty, gdy taka wola), w każdym razie elastyczny - do
    dowolnego ustawienia po zalogowaniu.