  • 1. Data: 2005-12-09 18:22:48
    Temat: kredyt hipotreczny na mieszkanie jaki bank?
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    w niedziele podpisujemy umowe przedwstepna, a od poniedzialku zaczynamy
    szukac banku ktory udzieli nam najkorzystniejszego kedytu
    Pewnie dla czesci jest to zasmiecanie grupy, ale moze znajdzie sie ktos kto
    mi pomoze. expanderom/ open finansom za bardzo nie ufam ( wysokosc prowizji
    na pewno nie jest taka sama we wszystkcih bankach, mysle ze moga nie byc
    obiektywni)
    Kredyty chcemy wziasc w CHF, do tej pory bylismy zdecydowani na fortis, ale
    ponoc od poniedzialku prowizja bedzie wynosic 2 %
    mieszkanie wartosci 120 tys kredyt na ok 100 tys, dochody na czteroosobowa
    rodzine ok 7 tys na reke (umowa o prace, dochod z najmu, dochod z firmy)
    wazne jest dla mnie wczesniejsza splata bez dodatkowcyh oplat
    jak najnizsze koszty

    z gory dziekuje za pomoc

    Fickman

  • 2. Data: 2005-12-10 00:50:02
    Temat: Re: kredyt hipotreczny na mieszkanie jaki bank?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Fickman" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    >w niedziele podpisujemy umowe przedwstepna, a od poniedzialku zaczynamy
    >szukac banku ktory udzieli nam najkorzystniejszego kedytu

    Rychlo w czas ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-12-10 05:45:21
    Od: "Andrzej" <A...@o...pl>

    > Kredyty chcemy wziasc w CHF, do tej pory bylismy zdecydowani na fortis,
    > ale

    Oj w tej walucie to juz nie zdązycie. Zapeniono wam wybór pomiędzy
    złotówkami i PLN

    jk

  • 4. Data: 2005-12-10 06:13:36
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    > Oj w tej walucie to juz nie zdązycie. Zapeniono wam wybór pomiędzy
    > złotówkami i PLN

    chyba troche przesadzasz :) ponoc ma to obowiazywac od lutego 200
    a mysle ze decydujace dla warunkow jest data zlozenia wniosku, a poki co
    kredyty w CHF sa udzielane

  • 5. Data: 2005-12-10 06:15:51
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    > Rychlo w czas ...

    gdy sie pytalem w bankach, wszedzie mowili, zeby wpierw znalezc mieszkanie a
    pozniej przychodzic do nich.
    caly czas myslalem o fortisie (wyliczono mi 2,02 %) ale ponoc od pon bedzie
    inne oprocentowanie, moze da sie u kogos zlozyc wniosek w sobote/niedziele,
    zeby sie jeszcze "zalapac" na promocje.

  • 6. Data: 2005-12-10 08:23:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > chyba troche przesadzasz :)

    Zdecydowanie przesadza. Bierze kaczke dziennikarską za pewność.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-12-10 08:51:48
    Od: d...@n...pl

> [...]
    > SQLwysyn
    > "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect all

    Ja stawiam na ograniczenie dostępności walut, ale nie na całkowite
    wyeliminowanie. Będą się obawiali tak radykalnych posunięć.

  • 8. Data: 2005-12-10 11:47:53
    Od: "Andrzej" <A...@o...pl>

    > chyba troche przesadzasz :) ponoc ma to obowiazywac od lutego 200
    > a mysle ze decydujace dla warunkow jest data zlozenia wniosku, a poki co
    > kredyty w CHF sa udzielane

    O to raczej zajrzyh do projektu. Od stycznia i wniosek do tego nic nie ma.

    jk

  • 9. Data: 2005-12-10 11:54:20
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O to raczej zajrzyh do projektu. Od stycznia i wniosek do tego nic nie ma.

    Witam,

    Wniosek nie przejdzie bo zatrzeslo by to Polskim bankami jak ludzie
    wstrzymali by sie od brania kredytow.
    Jak jest powod iz mieszkania sie sprzedaja - tanie kredyty. To napedza
    gospodarke i nie beda sobie strzelac w kolana aby stracic klientow.
    Wg mnie jest to tak samo prawdopodobne jak nowy kodeks pracy ktory daje
    38dni wolnego.

  • 10. Data: 2005-12-10 12:21:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 10 Dec 2005 11:54:20 GMT, "XYZ" <x...@x...wp.pl> wrote:

    >Wg mnie jest to tak samo prawdopodobne jak nowy kodeks pracy ktory daje
    >38dni wolnego.

    I obniżka stawek podatku dochodowego.

    PG

    PS. Najbardziej mnie rozbawiła informacja, że nad nowym kodeksem pracy
    ministerstwo pracuje od 3 lat, a będzie jeszcze rok :)