  • 1. Data: 2005-12-09 15:40:01
    Temat: mBank - smsowe potwierdanie przelewow
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Wycinek mailingu z mBank:

    ---
    Nowa usługa w mBanku - hasła smsowe
    Hasła smsowe to wygodny, bezpieczny, nowoczesny sposób
    potwierdzania operacji w Internecie. Hasło przychodzi
    od razu na Twoją komórkę - nie musisz nosić ze sobą
    papierowej listy. Z usługi będzie można korzystać już w styczniu 2006 r.
    ----
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/bezpieczenstwo/ha
    sla_smsowe.html

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2005-12-09 17:30:49
    Temat: Re: mBank - smsowe potwierdanie przelewow
    Od: "yoyco" <y...@o...pl>

> [...]
    > od razu na Twoją komórkę - nie musisz nosić ze sobą
    > papierowej listy. Z usługi będzie można korzystać już w styczniu 2006 r.

    I pierwsze 10 sms bezpłatnie.......

    jk

  • 3. Data: 2005-12-09 18:18:04
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    yoyco napisał(a):
    hasla_smsowe.html

    > I pierwsze 10 sms bezpłatnie.......

    Skąd to info?
    Wg FAQ mBanku:
    "Czy korzystanie z haseł smsowych jest odpłatne?

    Nie. Korzystanie z haseł smsowych w mBanku nie wiąże się z opłatami.
    Koszty wiadomości SMS, którymi przekazywane są hasła ponosi mBank.
    "

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2005-12-09 18:24:51
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Skąd to info?

    No jakto skąd? z chorej główki ...
    'yoyco' to nowa xywka tego stworka 'jkolina '
    co tu się ostatnio przyplątał ...

  • 5. Data: 2005-12-09 18:46:15
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-09 19:18- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Marcin Lubojański, gdy pisał(a):

    Nie karm trolla...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****