  • 1. Data: 2005-08-05 20:02:56
    Temat: konto bez debetu
    Od: Rafał R <n...@n...pl>

    Witam!

    Szukam konta dla siebie - tzn dla studenta który będzie otrzymywał co
    miesiąc stypendium. A stypa jak to stypa nie duża więc szukałem konta
    bez opłat za prowadzenie rachunku co by bank nie zjadł stypy calej na
    prowadzeniu rachunku etc.

    Padło na mbank.

    I teraz tak... na stronie mbanku pisze, że do ekonta można uruchomić
    linię kredytową i w ogóle cośtam o kredytach... blebleble...
    A mnie chodzi o to by "okroić" to konto :) Tzn żeby nie miało takich
    bajerów jak możliwoś zapożyczania się. jeśli będę dostawał 250 zł/mc a
    ktoś włamie się przez internet czy jeszcze jakoś i mi zaciągnie jakiś
    kredyt, przeleje kasą na konto na kajmanach i w ogóle to przecież nie
    spłacę się z mojej stypy.

    Reasumując. Interesuje mnie konto gdzie będzie wpływała kaska co miesiąc
    a ja sobie przez bankomat albo płacac w sklepie ją odzyskam. Chciałbym
    by miało (to konto) jak najmniej bajerów i wodotrysków - czyli by ktoś
    kto wejdzie w posiadanie mojej karty lub haseł dostępu nie narobił mi
    kłopotu na resztę życia. Czy da się w mbanku zablokować robienie debetu
    (a może z przychodami rzędu 250zł/mc standartowo nie pozwolą mi na to)?

    --
    Pozdrawiam!
    Rafał R

  • 2. Data: 2005-08-05 20:12:17
    Temat: Re: konto bez debetu
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >I teraz tak... na stronie mbanku pisze, że do ekonta można uruchomić
    >linię kredytow? i w ogóle co?tam o kredytach... blebleble...
    >A mnie chodzi o to by "okroić" to konto :) Tzn żeby nie miało takich
    >bajerów jak możliwo? zapożyczania się. je?li będę dostawał 250 zł/mc a
    >kto? włamie się przez internet czy jeszcze jako? i mi zaci?gnie jaki?
    >kredyt, przeleje kas? na konto na kajmanach i w ogóle to przecież nie
    >spłacę się z mojej stypy.

    Mozna, ale nie trzeba.
    Pozatym, z mbanku na kajmany nie przeleje pieniedzy, bez obaw.

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2005-08-06 09:12:47
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    Rafał R <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > kłopotu na resztę życia. Czy da się w mbanku zablokować robienie debetu
    > (a może z przychodami rzędu 250zł/mc standartowo nie pozwolą mi na to)?

    mbank - o debet nalezy wystapic... a konto i karta jest za free

  • 4. Data: 2005-08-06 12:29:29
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 05 Aug 2005 22:02:56 +0200, Rafał R napisał(a):

    > Padło na mbank.

    Bierz mbank. Kredyty i debety przy Twoich dochodach i tak sa raczej
    nieosiaglane, a nawet jesli, to i tak musisz jakies papierki podpisywac,
    zebys dostal. Nie ma zadnych obaw. Malo prawdopodobne jest rowniez zdobycie
    jednoczesnie hasla i listy kodow (nom chyba, zeby cie torturowali, ale bez
    przesady)

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2005-08-06 16:57:46
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > Malo prawdopodobne jest rowniez zdobycie
    > jednoczesnie hasla i listy kodow (nom chyba, zeby cie torturowali, ale bez
    > przesady)

    Po co od razu torturowac? Jest jeszcze inteligentny i interaktywny phising
    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2005-08-06 22:00:09
    Od: Rafał R <n...@n...pl>

    dziękuję za odpowiedzi

    --
    Pozdrawiam!
    Rafał R

  • 7. Data: 2005-08-08 10:50:08
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Rafał R" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiąc stypendium. A stypa jak to stypa nie duża więc szukałem konta bez
    > opłat za prowadzenie rachunku co by bank nie zjadł stypy calej na

    mBank tym bardziej, że po ukończeniu I roku możesz mieć VE dla studentów bez
    wymaganego dochodu min. 500zł (zwykłą VE i VE Euro26). We wniosku nie
    zapomnij dopisać w polu: Osiem ostatnich cyfr rachunku osoby, która poleciła
    Ci mBank: 8 ostatnich cyfr mojego rachunku: 31091173 (zakładasz konto z
    mojego plecenia).

  • 8. Data: 2005-08-08 10:59:31
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 8 Aug 2005 12:50:08 +0200, Paweł Nyczaj napisał(a):

    > mBank tym bardziej, że po ukończeniu I roku możesz mieć VE dla studentów bez

    zapomniales dodac, ze jest to karta kredytowa. Ale kolega nie chce debetu
    zadnego, a tym bardziej pewnie nie bedzie mial ochoty na kredytowa

    > zapomnij dopisać w polu: Osiem ostatnich cyfr rachunku osoby, która poleciła
    > Ci mBank: 8 ostatnich cyfr mojego rachunku: 31091173 (zakładasz konto z
    > mojego plecenia).

    jakos nie zauwazylem, zebys mu to konto polecil. Odopoiwedziales na pytanie
    i to IMHO dokladnie przeciwnie niz kolega o to prosil

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 9. Data: 2005-08-08 14:38:51
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    Paweł Nyczaj <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Ci mBank: 8 ostatnich cyfr mojego rachunku: 31091173 (zakładasz konto z

    KOLEJNY COS EI NAPALIL NA KUBEK D%$%$%%