  • 1. Data: 2005-08-05 16:55:46
    Temat: Lukas dzisiaj mnie wkurzył :/
    Od: Sabat <sabat@wyciacto_megapolis.pl>

    Cze all
    Musze się wyzalic ;)
    Mam konto Pro w Lukasie , do tej pory bylem zadowolony, ale dzisiaj to mnie
    malo k... nie chwycila :/
    Zaczeło sie od kupna mebli na raty, Zawsze bralem w Lukasie i zawsze
    terminowo placilem.
    Wpierw zajrzałem do placówki i mówie potrzebuje troszke gotówki na meble,
    Pani mówi jak dla pana to kredyt na 12 miesięcy w promocji 18,5% :(
    ale lepiej niech pan sobie wezmie w kredycie ratalnym w sklepie, no to ok.
    poszedłem gość mi zrobił symulację i coś widze że nie bardzo mi tu
    korzystnie wychodzi. Cena produktu 1700 wplata 10% rat 12 do splaty 1500
    rata wyszła ~157zl, no to lekki zic! ponad 20%, lekko się wpieniłem.A
    czeka mnie jeszze meblościanka..
    Zadzwoniłem do Skoku w którym kiedys bralem kredyt na mieszkanie. pytam sie
    ile bedzie mnie kosztowało 4k na 12miesięcy, i się okazało ze 11%, no to ja
    dziękuje takiemu bankowi.

    Przychodzę do domu a tu w skrzynce opłata za visa classic 57zl małżonce
    przyszła, karte jej wcisneli rok temu bo "Promocja", przez rok nie zrobiła
    ani jednej transakcji. i kurna teraz 60zl w błoto! po chusteczke?.

    Dodatkowo zaczynaja mnie wpieniać złe opisy prowizji w necie. Dostałem
    wpłate kaski, zaraz za nią prowizja 30zł ide pytam sie, gość mów ze to za
    debet :/

    albo cos takiego:

    2005-07-05 Spłata prowizji -2.00 Bonus za regularne wpływy
    2005-07-05 Bonus za wpływy 2.00 Bonus za regularne wpływy

    husteczka wie oc o biega:/

    2005-07-05 Spłata prowizji -7.00 WYPŁATA 06.2005
    2005-07-05 Przelew 1 500.00 WYPŁATA 06.2005

    i okazuje się ze jest to prowizja nie za to że mi ktoś kase przysłał, tylko
    za prowadzenie konta, bądz czlowieku mądry i pisz wiersze.

    Dziekuje za uwagę, mam dość.

    --
    Sabat
    JID:SamSabat | GG:87338 | ICQ:81749963

  • 2. Data: 2005-08-05 17:05:50
    Temat: Re: Lukas dzisiaj mnie wkurzył :/
    Od: "Maciej" <p...@k...pl>

    Witam

    Niestety - bank to nie jest firma non-profit.
    Też chce zarobić.
    A jakie najlepsze rozwiązanie w tej kwestii ? Nie brać kredytów i nikt nie
    będzie chciał od Ciebie pieniędzy. :-)

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2005-08-05 17:13:16
    Od: Sabat <sabat@wyciacto_megapolis.pl>

    Dnia Fri, 5 Aug 2005 19:05:50 +0200, Maciej napisał(a):

    > Witam
    >
    > Niestety - bank to nie jest firma non-profit.
    > Też chce zarobić.

    ja rozumiem, ale nich nie wciska kitu że dla stałych klientów jest lepiej
    :>

    > A jakie najlepsze rozwiązanie w tej kwestii ? Nie brać kredytów i nikt nie
    > będzie chciał od Ciebie pieniędzy. :-)

    Chciałbym tak :), ale niestety wezme w Skoku za 11% a nie ponad 20%
    dodatkowo co mnie jeszcze wnerwiło.
    w tabeli oprocentowania
    "od 10 do 12 miesięcy 15,50%-18,50%"
    a mi dają największe widełki...

    > Pozdrawiam.

    BTW pisz pod postem i tnij cytaty ;P

  • 4. Data: 2005-08-05 17:53:08
    Temat: [OT]Re: Lukas dzisiaj mnie wkurzył :/
    Od: bronek michalski <b...@g...com>

    Sabat wrote:

    > Chciałbym tak :), ale niestety wezme w Skoku za 11% a nie ponad 20%
    > dodatkowo co mnie jeszcze wnerwiło.

    Też ostatnio skorzystałem z usługi SKOKu. Zawsze starałem sie omijać
    tego typu instytucje z daleka,.

    Dopóki nie zamarzył mi się samochód (używany) na kredyt - 12500 kredytu.
    Wszędzie samochód który chciałem kupić był albo za stary, albo za nowy,
    albo za drogi, albo za tani. W jednym banku (niestety nie pamiętam w
    którym) był nawet za nowy (!). W końcu już się zdecydowałem na wzięcie
    kredytu w GE, kiedy jakoś przypadkiem mnie koło SKOKu przechodziłem,
    zajrzałem. I co się okazuje - koszt całkowity kredytu razem ze
    wszystkimi prowizjami itd .. wynosił niewiele więcej ile w GE sama
    prowizja + ubezpieczenie. Dodatkowo to była pożyczka gotówkowa, więc
    samochód nie jest "skażony" zabezpieczeniami banku.

    A jako ciekawostkę dodam że w Eurobanku koszt kredytu był większy niż
    suma kredytu. Konsultantka sama nie mogła uwierzyć że tyle wyszło.

    --
    p.

    bronek

  • 5. Data: 2005-08-05 19:20:23
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Fri, 5 Aug 2005 19:13:16 +0200, Sabat napisał(a):

    > Chciałbym tak :), ale niestety wezme w Skoku za 11% a nie ponad 20%

    Jestes pewien, ze to 11% to rzeczywiste w skali roku a nie tylko nominalne
    ? Bo w skokach zazwyczaj dochodza jeszcze rozne skladki czlonkowskie,
    prowizje etc. Nie zebym mial cos przeciwko, tylko z ciekawosci pytam.

    pozdrawiam,
    Adam

  • 6. Data: 2005-08-05 20:41:31
    Od: Sabat <sabat@wyciacto_megapolis.pl>

    Dnia Fri, 5 Aug 2005 21:20:23 +0200, Adam napisał(a):

    > Jestes pewien, ze to 11% to rzeczywiste w skali roku a nie tylko nominalne
    > ? Bo w skokach zazwyczaj dochodza jeszcze rozne skladki czlonkowskie,
    > prowizje etc. Nie zebym mial cos przeciwko, tylko z ciekawosci pytam.

    Rata za 4k wyszla 365zl. Prowizje sa ,ale po spłacie zwracają, jako forma
    ubezpieczenia. Brałem u nich 3 lata temu 22tyś. po spłacie zwrócono mi
    ~2tyś, Plus dodatkowo opłata członkowska m.in 10zł/mc, ale to licze sobie
    jako SKO ;) i w sumie tak płace co miesiąc.
    Jak już wszystko sfinalizuje to opisze co ile mi wyniosło.
    Prawdą jest też że w każdym skoku jest troche inaczej.

  • 7. Data: 2005-08-05 21:11:08
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Sabat napisał(a):

    > i okazuje się ze jest to prowizja nie za to że mi ktoś kase przysłał, tylko
    > za prowadzenie konta, bądz czlowieku mądry i pisz wiersze.

    Mojej mamie co jakiś czas potrącali za dziwne przelewy (coś jak u
    Ciebie). Okazało się, że to zsumowana kwota za zamówione potwierdzenia,
    które widniały przy wpisywaniu hasła 0.00 zł.
    Lukas to największa prowizorka jaką widziałem.

  • 8. Data: 2005-08-05 21:24:16
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Cze all
    > Musze się wyzalic ;)