  • 1. Data: 2005-08-05 20:46:16
    Temat: Lukas - wie ktos cos o ich nowym systemie?
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Slyszalem informacje lub jak ktos woli plotke ze w Lukasie beda wdrazac
    nowy system ebankingu - czy to prawda?

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Artykuł satyryczny w Timesie to jedna sprawa, ale cegły i kije trafiają
    prosto w sedno.

  • 2. Data: 2005-08-05 22:21:45
    Temat: Re: Lukas - wie ktos cos o ich nowym systemie?
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    > Slyszalem informacje lub jak ktos woli plotke ze w Lukasie beda wdrazac
    > nowy system ebankingu - czy to prawda?

    CZAS NAJWYŻSZY !

  • 3. Data: 2005-08-06 08:57:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu} wrote:
    > Slyszalem informacje lub jak ktos woli plotke ze w Lukasie beda
    > wdrazac nowy system ebankingu - czy to prawda?

    wrzesien ponoc

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-08-06 11:05:57
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > wrzesien ponoc

    No!Tylko niech nie wyskocza w zwiazku z tym z jakimis oplatami ;)

  • 5. Data: 2005-08-07 19:59:44
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-08-06 10:57:28, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > wrzesien ponoc

    Thx. Trzymam kciuki.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 6. Data: 2005-09-15 20:56:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > wrzesien ponoc

    10 października, wraz z wymianą systemu na Profile.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-09-16 05:46:51
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-15 22:56- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Marcin Nowakowski, gdy pisał(a):

    > 10 października, wraz z wymianą systemu na Profile.

    Jak zobaczę to uwierzę. Oraz prawdopodobnie się ucieszę też.
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 8. Data: 2005-09-16 07:18:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    yayco napisał(a):

    > Jak zobaczę to uwierzę. Oraz prawdopodobnie się ucieszę też.

    Info sprawdzone i potwierdzone. Aczkolwiek skoro zmieniają system, to
    pewnie będzie ładny burdelik :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2005-09-16 07:29:23
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-16 09:18- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Marcin Nowakowski, gdy pisał(a):

    > Info sprawdzone i potwierdzone. Aczkolwiek skoro zmieniają system, to
    > pewnie będzie ładny burdelik :)

    Mój pradziadek miał przed japońską wojną burdel w Pińsku. Wszyscy
    mówili, że tam był wzorowy porządek.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 10. Data: 2005-09-16 13:50:24
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    Witam!
    To jest kolejny termin uruchomienia w zwiazku z tym ze HP sie nieco nie
    spisuje.
    Miejmy nadzieje ze sie spisze.
    Co do systemu nazwa ladna: TCBS Transaction Core Banking System
    Systemem transakcyjnym jest Sanchez Profile - wersja GUI zastąpiona przez
    nowy twór TellerWeb.
    CO do burdelu to zawsze przy wdrożeniu kilka pierwszych dni jest ciężkich.
    Pozdrawiam