    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto bankowe za granicą - pomocy!
    Date: Mon, 25 Feb 2008 10:57:12 GMT

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:fpu65h$jh7$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Oficjalny dokument z gminy z twoim nazwiskiem i adresem JEST "proof of
    > address". Jest nim również np. list od lekarza (GP), jeśli byś nie
    > wiedział.

    Sprawdziles czy bank akceptuje electoral list?
    Najbardziej oficialnym dokumentem z "gminy" jest council tax i na 100% jest
    uznawany przez banki!

    > Można jeszcze zamówić tymczasowe prawo jazdy (koszt: 45 GBP) - posłuży
    > jako drugi proof of address. (Wysyła się pocztą wypełniony formularz i
    > opłatę, czas oczekiwania ok 14 dni).

    Watpie by tymczasowe prawo jazdy bylo proof of address.
    Zreszta, ja napisalem co bank akceptuje, reszte mozecie sie spierac czy
    tytul hrabioski za 20 czy za 100 funtow, ewentualnie czy list od znajomego
    pod "moj adres" to proof...
    Ja pisze co BANK WYMAGA - koniec kropka.