  • Data: 2008-02-25 11:02:51
    Temat: Re: konto bankowe za granicą - pomocy!
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:fpu6gb$ju4$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    No widzisz.

    > Owszem, lorda dostaje się od królowej, wiem o tym pewnie lepiej niż ty.
    > Zwracam jednak uwagę - i po to to napisałem - że brytyjski system kontroli
    > tożsamości jest więcej niż dziurawy - i dlatego te "sposoby" z electoral
    > registration działają.

    To bardzo malo wiesz. Brytyjski system kontroli, identyfikacji jest jednym z
    najdokladniejszych na swiecie!
    Skad ty takie dane masz czlowieku... ze dziurawy... owszem dziury na
    pewniaka sa ale bez przesady...

    > Możesz mi wymyślać ile chcesz, to tylko świadczy o Twojej kulturze. Ale
    > nie zmienia faktu, że jeżeli coś zdecyduję się pisać, to podaję wyłącznie
    > informacje sprawdzone.

    A ja jedynie te ktorych ja albo bezposrednio dotknelem, albo poprzez pomoc
    komus mialem stycznosc. Zadna informacjia przezemnie podana nie pochodzi ze
    zrodla typu: "kolega mi mowil". Jesli tak jest wyraznie to zaznaczam, ze
    informacjia ta pochodzi od niepewnego, zaslyszanego zrodla.

    > Chyba w przeciwieństwie do Ciebie, który wymądrzasz się nt "credit score",
    > a jak potem przyznałeś, w życiu takiego "credit file" nie widziałeś.

    Pokaz mi gdzie napisalem, ze w zyciu credit rating nie widzialem?
    Powiedzialem, ze ja mam w dupie credit score mnie dotyczacy.