  • 11. Data: 2006-07-23 08:25:29
    Temat: Re: konto
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Sun, 23 Jul 2006 10:01:21 +0200, darnok napisał(a):

    > Ale to doplacaja za uzywanie karty a nie uzywanie konta.
    > Czekam dalej - czy gdzies doplacaja za uzywanie konta?
    > Chyba swego czasu LUKAS rozdawal jakies pendrive'y... ?

    W Lukasie dostajesz 1zł jeśli masz wpływy na konto powyżej 2000zł. Jesli
    obrót na karcie powyzej 300zł to też dostaniesz 1zł.

  • 12. Data: 2006-07-23 08:50:04
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:e9vah4$1lu$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale to doplacaja za uzywanie karty a nie uzywanie konta.
    > Czekam dalej - czy gdzies doplacaja za uzywanie konta?

    Karta i konto są ze sobą powiązane. Jak chcesz mieć Allekartę to musisz miec
    konto.

    > Chyba swego czasu LUKAS rozdawal jakies pendrive'y... ?

    A czy to nie było jakieś losowanie? W każdym razie kwestia dyskusyjna czy
    warto dla gadgetu zakładać konto, które zwykle kosztuje całkiem sporo
    rocznej obsługi.

  • 13. Data: 2006-07-23 08:51:37
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > W Lukasie dostajesz 1zł jeśli masz wpływy na konto powyżej 2000zł. Jesli
    > obrót na karcie powyzej 300zł to też dostaniesz 1zł.

    W PRO tak jest na pewno. Niemniej trudno tu mówić o opłacalności - w
    najlepszym wypadku mając PRO wychodzę na zero. Pamiętaj, że obsługa konta
    kosztuje, karta również (pierwsze wydanie tylko za darmo, a potem już nie,
    nawet jeśli była znacząca przerwa między pierwszym wydaniem, a kolejnym).

  • 14. Data: 2006-07-23 09:27:50
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Sun, 23 Jul 2006 10:51:37 +0200, Szymon napisał(a):

    > W PRO tak jest na pewno.

    Mam zwykłe e-konto i tak właśnie jest, z kartą i tokenem kosztuje mnie
    2zł/miesiąc (wliczając bonusy).

  • 15. Data: 2006-07-25 19:25:25
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Jul 2006 23:39:30 +0200, turczy napisał(a):

    > Jesli masz czas to Mbank, jak ci się śpieszy to BZWBK z kartą money

    To do karty Money daja konto ROR?

    > albo allegro. Oba bezpłatne

    Allekarta (Konto24.pl) nie jest bezplatna. Jest platna 25zl/2lata od
    trzeciego roku.

    BW,
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 16. Data: 2006-07-31 11:15:02
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Stefan wrote on 2006-07-23 10:25:
    > W Lukasie dostajesz 1zł jeśli masz wpływy na konto powyżej 2000zł. Jesli
    > obrót na karcie powyzej 300zł to też dostaniesz 1zł.
    Nie do końca prawda, przy wpływach miesięcznych > 2k PLN to nie
    pobierają opłaty za prowadzenie konta PRO, która przy saldzie na
    wszystkich rachunkach > 5k PLN wynosi właśnie 1 PLN.
    Co do karty - to tak, przy obrotach bezgotówkowych > 300 PLN/miesiąc,
    dopłacają 1 PLN (przynajmniej tak piszą).

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 17. Data: 2006-07-31 15:40:07
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co do karty - to tak, przy obrotach bezgotówkowych > 300 PLN/miesiąc,
    > dopłacają 1 PLN (przynajmniej tak piszą).

    I tak też robią - sprawdzone ;-)

  • 18. Data: 2006-08-31 10:20:12
    Temat: Re: konto - Lukas
    Od: MrMrooz <mrmrooz_usunac_@_to_tez_gazeta.pl>

    Glenn wrote on 2006-07-31 17:40:
    > Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > I tak też robią - sprawdzone ;-)
    A jak to się odbywa? Chodzi mi o to kiedy jest ta złotówka dopisywana
    (koniec, początek miesiąca, razem z prowizjami) i jaki jest do tego
    komentarz.

    Otóż dziś minął 3 miesiąc jak mam ekonto PRO, prowizja 1 PLN została
    pobrana, ale tuż obok jest bonus - 1 PLN. Infolinia twierdzi, że jest to
    bonus za wpływy - czyli zwrot prowizji za prowadzenie konta.

    Na moje pytanie kiedy zostanie naliczony bonus za używanie karty pani
    stwierdziła, że w związku z tym, że nie płacę za kartę miesięcznie (bo
    są regularne wpływy) to i promocja z bonusem za zakupy > 300 PLN mnie
    nie obejmuje.

    Zacytowałem jej ich własny regulamin, gdzie nie ma słowa na ten temat -
    ma oddzwonić - ale może w międzyczasie dowiem się od Was coś więcej na
    ten temat.

    Czy mając lokatę > 5kPLN, wływy miesięczne > 2kPLN od 3 miesięcy i
    płacąc kartą Visa elektron > 300 PLN/miesiąc, faktycznie suma prowizji i
    bonusów jest równa 1 PLN (na plus), a nie 0?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 19. Data: 2006-08-31 10:32:37
    Od: Stefan <p...@g...com>

> [...]
    > płacąc kartą Visa elektron > 300 PLN/miesiąc, faktycznie suma prowizji i
    > bonusów jest równa 1 PLN (na plus), a nie 0?

    Wprawdzie mam konto e-konto, ale powinno to też działać w e-konto Pro.
    Zwrot 1zł za obroty na karcie następuje w momencie rozliczania wszystkich
    opłat za konto i ma tytuł "Bonus" tak jak za wpływy >2000zł.