  • 1. Data: 2006-07-22 18:55:33
    Temat: [Rajfi MC] reklamacja sposobu rozliczenia
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Pisalem kilka dni temu o tym, ze transakcja zdalna karta Rajfiego
    na witrynie skype.com zostala podwojnie przeliczona
    PLN-->EUR-->PLN, pomimo obciazenia karty przez akceptanta w PLN. W
    dniu 19 lipca wieczorem zareklamowalem ten sposob rozliczenia
    transakcji, dzis zajrzalem na rachunek karty i juz widze uznanie
    na reklamowana kwote z data 20 lipca. Tempo imponujace, bo chyba
    nie jest to zwrot "tymczasowy", ktorego Rajfi raczej nie
    praktykuje z automatu.

    Reklamacje zlozylem na pismie i poprosilem o odpowiedz takze na
    pismie, w kwestii jak w przyszlosci beda traktowane podobnego
    rodzaju transakcje kartami Rajfiego (Skype, Pixmania, Wizzair
    itp., czyli przypadki kiedy siedziba akceptanta jest poza PL ale
    obciazenie karty jest wykonywane w PLN) i czy za kazdym razem
    bedzie trzeba przeprowadzac procedure reklamacyjna. O tym co mi
    Rajfi odpisze, napisze na grupie, bo moze to byc chyba wartosciowa
    informacja dla potencjalnych uzytkownikow tych kart.

    Rajfi rozlicza to chyba dosc nietypowo, bo transakcje pozostalymi
    kartami, ktorych uzywam na tych witrynach, rozliczane sa bez
    takich cudow.

    Aha i jeszcze taki smaczek: kwota uznania jest o 1 grosz mniejsza
    niz wczesniejsza roznica wynikajaca z przewalutowan. Ciekawe czy
    to przypadkowy blad, czy znowu jakos ten zwrot przeliczali przez
    euro... :-))

    marekz

  • 2. Data: 2006-07-22 20:08:09
    Temat: Re: [Rajfi MC] reklamacja sposobu rozliczenia
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]

    > niz wczesniejsza roznica wynikajaca z przewalutowan. Ciekawe czy
    > to przypadkowy blad, czy znowu jakos ten zwrot przeliczali przez

    To teraz się jeszcze kłóć o ten jeden grosz ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2006-07-24 13:54:55
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niz wczesniejsza roznica wynikajaca z przewalutowan. Ciekawe czy
    > to przypadkowy blad, czy znowu jakos ten zwrot przeliczali przez

    Wtedy miales inny stosunek zlotego do zlotego wzgledem jakiegos dolara albo
    euro :))