  • 1. Data: 2006-07-22 20:23:22
    Temat: Kredytobiorca a współmałżonek. -kredyt hipoteczny
    Od: "Gabi" <g...@o...pl>

    Czy jeżeli chcę wziąść kredyt hipoteczny i spełniam warunki. A współmałżonej
    widnieje jako niesolidny klient w BIKu (opóźnienia w spłacie odsetek
    kredytu, windykacja w roku 2001 czy 2002). To czy ze względu na sytuację
    współmałżonka mimo, iż nie bedzie przystępował On do kredytu, a
    kredytobiorcą będę tylko ja bank może odrzucić mój wniosek.

    Dziekuję i pozdrawiam,
    Gabi

  • 2. Data: 2006-07-22 20:51:40
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > współmałżonka mimo, iż nie bedzie przystępował On do kredytu, a
    > kredytobiorc? będę tylko ja bank może odrzucić mój wniosek.

    Tak, moze.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-07-22 20:52:29
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy jeżeli chcę wziąść kredyt hipoteczny i spełniam warunki. A
    > współmałżonej widnieje jako niesolidny klient w BIKu (opóźnienia w spłacie
    > odsetek kredytu, windykacja w roku 2001 czy 2002). To czy

    A czy choć strudziłes się i przeczytałeś archiwum grupy? Większość banków
    udzieli kredytu osobie o złej historii w BIKu jeżeli ten kredyt zostal juz
    spłacony - czasami wystarcza pół roku, czasami rok, czasami dłużej.NAjgorzej
    jeżeli jest wpisana w bazie MIG-BR (bankowy rejestr niesolidnych klientów)
    Ale jeżeli nie jest spłacony to nie ma co czym mażyc - jedynie rozdzielnosć
    majątkowa pomoże.

    Darek