    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 5 Sep 2018 05:35:03 -0700 (PDT)
    <5b8d7db9$0$591$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5b8d87d7$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b8d8952$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <6...@g...com>
    <4...@g...com>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: konta w wielu bankach
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 4 września 2018 09:41:24 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    poszukać innego zabezpieczenia.

    > A niby czemu RODO miało by tu przeszkadzać? Rozwiniesz?

    To wszystko zależy od tego, jak to jest zorganizowane.
    Czy to jest jakieś oświadczenie, czy też po prostu stacja wystawia fakturę na
    płatność przelewem np. z tygodniowym terminem.
    Lecz właśnie to "po prostu" też się może rozbić o RODO w przypadku sprzedaży dla
    osoby fizycznej, której dane są przez RODO chronione - i potrzeba wszystkich zgód na
    przetwarzanie oraz odpowiedniego przechowywania - inaczej można się nadziać na
    naprawdę spore kary.
    Firmy, które mają detal i przewidują wystawianie faktur dla fizoli mają to opanowane.
    Stacje benzynowe na pewno mają opanowane fakturowanie dla firm - ale firm RODO nie
    obejmuje.
    Stąd więc podejrzenie, że RODO może uwalić takie rzadko używane sposoby - bo jednak
    fizole na stacji kupują w 99,9% anonimowo (kamery to inna bajka).

    naklejka 5zł/mc) i getout (karta darmowa przy 5 pyknięciach/mc, wydanie naklejki
    10zł).

    > Sam widzisz- tu trzeba pamiętaĆ o 5 pyknięciach, tam o czymś innym żeby czegoś
    tam(najczęściej opłat) uniknąć. Jak ktoś lubi takie zabawy nic mi do tego. Ja nie
    lubię.

    Ja też nie lubię, czasem dam się przekupić, ale w cenie np. 100zł/pyknięcie.
    Tyle że Tobie niczym się nie dogodzi, nie tylko kartą w pełni darmową, ale nawet
    taką, do której dopłacają - czy to walizką czy przelewem - choć kartą i tak (chyba)
    płacisz.
    Kredytowa byłaby najlepsza, wtedy nie trzeba sobie zawracać głowy przelewaniem i
    uzupełnianiem. Ale to jest proste tylko dla etatowców, jeśli masz dochody tylko z DG
    to nie dziwię się alergii.
    Choć breloczek własnej roboty do naklejki takiej, jak dają do simplicity (albo
    citkowego world, która też jest darmowa, jeśli masz telefon na abonament w play) mogę
    dać w prezencie.
    Naklejka 5zł/mc niestety - choć kartę możesz wozić w schowku z prawkiem i DR i zawsze
    będziesz miał czym na stacji zapłacić.
    I jeszcze możesz dostać 400zł.

    A jeśli nie KK, to masz też konto w mBąku - a tu się okazuje, że jednak naklejkę
    nadal wydają (a przynajmniej jest na stronie).
    Kosztuje 10zł na 3 lata i można nosić z kluczykami.

    > Sposób mojej córki- silikonowe etiu na telefon i w tym etui karta włozona

    E, to to najprostsze rozwiązanie, wyciąganie karty spod klapki to jest to - choć też
    ciekawi mnie, po co wyciągają do pikaczowania, jak następnym razem zobaczę, to
    zapytam - ale może dlatego że telefon zakłóca na tyle, że pikacz nie wyrabia - bo
    klapki to plastikowe raczej są.
    No, moja nokia E51 ma metalową, ale pod tą klapkę karta nie wejdzie.