  • Data: 2018-09-04 09:30:47
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 września 2018 09:11:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Na stacjach gdzie mnie znali (z widzenia tylko bo często tam tankuję) po prostu
    powiedzieli ze mam skoczyć po kase, przyjechać i zapłacić

    Aha, więc tak, jak zgadywałem - główna "procedura" to znanie klienta z widzenia.

    > Raz jednak się zdążyło że musiałem podpisać stosowne oświadczenie i dostałem nr
    kontra na który mógłbym wpłacić kasę. Nie skorzystałem z opcji przelewem bo wróciłem
    do domu po portfel i zapłaciłem na stacji

    No, to już coś - ale dane z tego oświadczenia poszły w świat.
    Nie, że to jakaś nowość, czy coś mega złego, ale z dwojga wolę podać w drugim banku.
    I mieć z tego np. breloczek do płacenia przypięty do kluczyków.
    A dowodu przy tym oświadczeniu xerować nie kazali?
    Ja już bym w takiej sytuacji zapłacił przelewem. Ale to już kwestia gustu j tego, czy
    np. lubi się jeździć samochodem (ja nie lubię, zwykle potem boli mnie głowa).

    A, i ciekawe jeszcze, czy tego sposobu nie ukatrupi RODO - więc może dobrze poszukać
    innego zabezpieczenia.
    Naklejki jednak mają chyba - CMMIW - już tylko citek (do darmowej KK, ale naklejka
    5zł/mc) i getout (karta darmowa przy 5 pyknięciach/mc, wydanie naklejki 10zł).
    Są jeszcze 2 sposoby z telefonem - oczywiście chodzi o te duże płaskie.
    Jak ma NFC to np. żaba.
    Jak nie ma, ale ma klapkę od baterii, to tam mieści się zwykle karta - zachwyciło
    mnie to ostatnio :)
    A jak nie ma klapki to są takie naklejane pochewki cienkie, na jedną kartę.