  • Data: 2018-09-04 09:46:37
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5b8d87d7$0$693$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Ktoś tu rzucił hasło "dywersyfikacja" bo może coś pójść nie tak z
    >jednym kontem.
    >Chcę się dowiedzieć co Wam idzie nie tak?
    >Te "produkty" są aż tak niedopracowane, ułomne, nie potrafiące
    >zadowolić użytkownika że trzeba się asekurować i mieć ich kilka żeby
    >normalnie żyć?
    >Chcę zrozumieć.

    a) "w dniu jutrzejszym w godz 1-6 bankowosc elektroniczna nie bedzie
    dzialac".
    a ty bys blikiem chcial za piwo zaplacic.

    b) karty ... to tylko technika, zawsze moze zawiesc. I wtedy wyciagasz
    druga, z innego banku, trzecia ...

    >Pogodziłem się z tym że bank trzyma moje pieniądze w "próżni" przez 3
    >dni (a mamy wszak XXI wiek) i nie pracują one dla mnie podczas
    >głupiego przelewu

    Jak wiesz jak to dziala, to nie trzyma.
    Trzeba zlecic przelew przed 8 rano (mbank przed 6 bodajze) to wyjdzie
    pierwszą sesją.
    A jak w piatek o 15, to przetrzyma.

    Inna sprawa, ze pieniadze na ROR i tak nieoprocentowane, wiec to
    niewielka roznica.

    >A kupujesz 2 samochody żeby ograniczyć prawdopodobieństwo

    Mialem kiedys 4, ale to faktycznie za duzo :-)

    > albo zamawiasz 2 taksówki

    A to nie glupie, jak samolot czeka :-)

    >albo zakładasz 2 prezerwatywy? :-)

    Tez nieglupie :-)