  • Data: 2018-09-04 09:26:11
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Założe się że są na tej grupie osoby które mają konta w wiecej niż 3
    >bankach.
    >Ja mam w trzech w wątku obok opisałem problemy z logowaniem żony.
    >Są jakieś rozwiązania pozwalajace uniknąć takich problemów?

    Rozwiazan nie ma ... ale i problemow nie ma.

    Zona niech porzadek zaprowadzi i papiery bankowe trzyma w jednym
    miejscu.
    I wpisuje wazne dane w komputer - szybciej sie szuka, latwiej
    backupuje ... ale tez moga wykrasc...

    Za to tak z ciekawostek - zablokowalo mi sie kiedys konto w Lukasie,
    obecnie CA.
    Mozna odblokowac w oddziale, co mi nie przeszkadza, bo oddzial mialem
    po drodze.
    A tam chca dwoch dokumentow ze zdjeciem ... problemu niby nie ma, ale
    nie kazdy musi miec drugi dokument ...

    No i jeszcze mozna pamietac kod telefoniczny, ale kto by to spamietal.

    J.