  • Data: 2018-09-04 09:30:42
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5b8d24db$0$689$6...@n...neostrada.
    pl...
    >A nie szkoda Ci życia? :-)

    Cos w tym jest ...

    >Przecież bankowość miała nam ułatwiać życie a tymczasem jest złem
    >koniecznym? I tak bez portfela nie da się to co za różnica czy będę
    >nosił pół wypłaty czy całą. :-)
    >Mam jedno konto z poustawianymi samopłacącymi się rachunkami. Po
    >cholerę więcej? Żeby banki więcej na mnie zarobiły?

    Banki zarabiaja na mnie 0.
    Nie liczac prowizji na kartach, no i roznic odsetkowych. No i tych
    drobnych, co tam leza nieoprocentowane na kontach.

    Niby jedno konto wystarczy, no lepiej dwa dla bezpieczenstwa, ale z
    ktorego zrezygnowac ... ciezki wybor :-)

    Za to pilnowanie warunkow zwolnienia z oplat staje sie juz uciazliwe
    :-)

    J.