  • Data: 2018-09-03 20:30:17
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Śmiać się możesz, póki nie zgubisz portfela albo coś się w banku nie pochrzani, a
    Ty akurat kasy będziesz potrzebował itp.

    Mogę też stracić dostęp do netu, mogą mi kompa shakować, komp/komórka
    może się zepsuć, komórkę/kartę/portfel mogę zgubić ;-)... moze porwać
    mnie ufo... :-)

    > Średnio inteligentny matoł, jeśli się nie boi, to jeśli już opanuje jeden bank, to
    opanowanie drugiego zajmie mu 10% tego czasu.

    Ale po co?

    Żeby banki więcej na mnie zarobiły?

    > Na mnie nic nie zarabiają poza tym, że korzystają z mojej kasy

    Dobrze że mam przynajmniej tego świadomość. A gdybyś trzymał w jednym
    banku większą ilość na większy procent? Mniej byś tracił :-)

    > Zaś ogólnie sprawia mi to przyjemność i jest formą hobby i zabawy.

    To inna rozmowa :-)

    Każdemu wolno trwonić swój czas i pieniądze jak mu się tylko podoba.

    Nie oczekuj jednak że wszyscy mają takie upodobania ani że uznają to za
    mądre podejście przy rozporządzeniu rodzinnym majątkiem :-)

    Dalej nie widzę powodu żeby mieć więcej kont. Wisienki? bleeechhhhceeeee :-)
    Że konto będzie miało awarię?
    No właśnie. Jak bank nie zapłaci za mnie rachunku na czas to kto
    poniesie konsekwencje?

    Nigdy mi się nie zdarzyło dlatego pytam