  • Data: 2018-09-04 01:10:41
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> writes:

    > Nie o ideologię tu chodzi a o skuteczność tego zabezpieczenia.
    >
    > Skoro ryzyko jest tak duże jak tu piszecie to decydowanie się na
    A gdzieś ktoś napisał, że jest duże?

    > półśrodki (kolejne karty) jest delikatnie mówiąc _nie mądre_ :-)

    Dlaczego półśrodki? Zwielokrotnianie systemów (np. w lotnictwie) aby
    zwiększyć niezawodność też sie praktykuje. Też niejaki "z" napisze że to
    niemądre? Przedstawiając jako dowód swoje "Głębokie Przekonanie" (C) i nic
    więcej?

    > Wycieczki osobiste?
    > Już teraz zbrakło argumentów na wspieranie ideologii "mnożenia bytów
    > ponad miarę"? :-)
    1. To było odniesienie się do "chcę zrozumieć" (mimo, że nie chcesz)
    2. Tylko w Twojej opinii jest "ponad miarę"

    > Szczęściarz :-)
    >
    > A jak się zdarzy to Twoim "capaneum" będzie robienie drugiego przelewu
    > tak na wszelki wypadek? :-
    Nie. Zgadnij dlaczego.

    > To schodzimy na niższy poziom.
    >
    > Mogę spokojnie napisać że nigdy nie miałem problemu z kartą i w
    > najbliższej przyszłości nie będę miał.
    >
    > Wyeliminowałem takie problemy kompleksowo i dogłębnie.
    >
    > NIE MAM KARTY ;-)

    Tym bardziej wnioskowanie nieuprawnione.

    > PS. A to w weekendy ludzie/komputery nie działają a dzieci nie trzeba
    > karmić w XXI wieku?
    Raczej chodzi o zaszłości historyczne w np. prawie. (Nie tylko tym
    bankowym.)

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Horses are forbidden to eat fire hydrants in Marshalltown, Iowa.