  • Data: 2018-09-04 06:31:02
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 17:09:29 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Śmiać się możesz, póki nie zgubisz portfela albo coś się w banku nie pochrzani, a
    Ty akurat kasy będziesz potrzebował itp.

    Takie sytuacje moga sie zdarzyc oczywiscue ale i bez posiadania 12 kart/kont w 12
    bankach można sobie poradzić

    > Średnio inteligentny matoł, jeśli się nie boi, to jeśli już opanuje jeden bank, to
    opanowanie drugiego zajmie mu 10% tego czasu.

    Tylko po co?

    > I wszystko darmowe i bez zawracania głowy - nie biorę takich promocji, które
    zmuszałyby mnie do jakiegokolwiek korzystania z usług banku ponad takie, z jakich i
    tak korzystam - jakbyś miał się czepiać, to naprawdę nie ma wielkiej różnicy między
    spłacaniem jednej i 6 KK.

    Pomijając to że jak wynika z Twoich postów na grupie piszesz kilka reklamacji
    tygodniowo.
    No chyba że to też takie hobby albo ragzaj zarobk(otrzymanie gadżetów z nieaktalnym
    logo;))

    >Zaś ogólnie sprawia mi to przyjemność i jest formą hobby i zabawy.

    Jak tak to ok- kazdy Swój czas marnotrawi wg swego uznania

    > A już najfajniej, jak można zrobić taki numer - dostajesz >nagrodę za wzięcie KK,
    po miesiącu rezygnujesz - i z banku >dzwonią, że jak nie zrezygnujesz, to dostaniesz
    jeszcze ?>stówkę. Ostatnio dwa razy. Zobaczymy, czy da się tutaj >iterować ; I kto tu
    na kim zarabia? ;P

    Jeszcze zadzwonić mozna i pożebrać o kolejną obiecując wycofanie wypowiedzenia czy
    spełnienie jakiś innyh warunków.