  • Data: 2018-09-03 22:19:09
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-03 o 21:31, Kamil Jońca pisze:
    > nie. Ale zawsze może pójść coś nie tak. Jeśli koszt zabezpieczenia nie
    > jest wysoki (no bo w końcu ile kosztuje 2 czy 3 konta?) to czemu tego
    > nie zrobić. W imię jakiejś ideologii?

    Nie o ideologię tu chodzi a o skuteczność tego zabezpieczenia.

    Skoro ryzyko jest tak duże jak tu piszecie to decydowanie się na
    półśrodki (kolejne karty) jest delikatnie mówiąc _nie mądre_ :-)

    > Nie. Ty się chcesz przyp....ć. To widać z Twoich postów, nie tylko w tym
    > wątku.

    Wycieczki osobiste?
    Już teraz zbrakło argumentów na wspieranie ideologii "mnożenia bytów
    ponad miarę"? :-)

    > Hm. Nie zdarzyło mi się czekać 3 dni na przyjście przelewu[1], ale ja
    > truskawki cukrem.

    Szczęściarz :-)

    A jak się zdarzy to Twoim "capaneum" będzie robienie drugiego przelewu
    tak na wszelki wypadek? :-

    > Znowu udajesz, że nie rozumiesz. Podpowiem: w tym akapicie nie chodziło
    > o 'dywersyfikację' tylko o wnioskowanie na podstawie "mi sie nie
    > zdarzyło"

    To schodzimy na niższy poziom.

    Mogę spokojnie napisać że nigdy nie miałem problemu z kartą i w
    najbliższej przyszłości nie będę miał.

    Wyeliminowałem takie problemy kompleksowo i dogłębnie.

    NIE MAM KARTY ;-)

    > KJ
    >
    > [1] - acz mogę się domyślić, że chodzi weekend.

    PS. A to w weekendy ludzie/komputery nie działają a dzieci nie trzeba
    karmić w XXI wieku?