  • 1. Data: 2002-04-15 18:20:55
    Temat: koniec VC w dawnym Gdanskim
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Obecny BIG-BG przesuwa mnie do Millennium.
    Robia to pod haslem przeniesienia na IBAN ale praktycznie zmiana dotyczy
    wszystkich produktow bankowych (niektore znikna).
    Wiem ze Karowa w W-wie przenoszona bedzie 8 czerwca
    ale juz konczaca sie w kwietniu debetowa VC
    zamieniaja mi na KK VC Millennium - podobno juz na mnie w oddziale czeka
    za jedyne 15 zl zamiast 90
    Tyle ze jej zastrzezenie kosztuje 200 i nijak nia da sie zrobic,
    zeby sie sama splacala - trzeba co miesiac odebrac zestawienie zrobic
    przelew i nie widac zrobionych w trakcie operacji jak na KK CITI lub WBK

    Mam okazje wziac ja do kolekcji ale chyba podziekuję
    - nie widze zalet tak klopotliwej karty ani perspektyw dostepu
    internetowego w BIG-BG

    Ktos kto ma juz taka karte moze powiedziec o niej cos pozytywnego?
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-04-15 18:42:55
    Temat: Re: koniec VC w dawnym Gdanskim
    Od: "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>

    > zamieniaja mi na KK VC Millennium - podobno juz na mnie w oddziale czeka
    > za jedyne 15 zl zamiast 90

    Tego nie rozumiem. Dlaczego Tobie oferują za 15zł, a innym klientom BG za
    darmo (pod warunkiem odebrania karty do 25-ego kwietnia, bo inaczej naliczą
    pełną opłatę).
    Maciej /-/

  • 3. Data: 2002-04-15 18:45:12
    Od: "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>

    > Tyle ze jej zastrzezenie kosztuje 200 i nijak nia da sie zrobic,
    > zeby sie sama splacala - trzeba co miesiac odebrac zestawienie zrobic
    > przelew i nie widac zrobionych w trakcie operacji jak na KK CITI lub WBK

    Poważne ograniczenie tej karty "kredytowej"... ale czy przypadkiem nie
    zrezygnowali z opłaty za zastrzeżenie karty...? Wydawało mi się, że
    odstąpili od tej opłaty, a może dotyczy to tylko karty Electron?

    > Ktos kto ma juz taka karte moze powiedziec o niej cos pozytywnego?
    Jutro po wizycie w oddziale opowiem jak się sprawa miała.

    Maciej /-/

  • 4. Data: 2002-04-15 21:56:47
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    (..)
    > zamieniaja mi na KK VC Millennium - podobno juz na mnie w oddziale czeka
    > za jedyne 15 zl zamiast 90
    > Tyle ze jej zastrzezenie kosztuje 200 i nijak nia da sie zrobic,

    Teraz zastrzezenie VC Millennium podobnie jak AmEx'a jest za free.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-04-15 22:55:55
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    > zamieniaja mi na KK VC Millennium - podobno juz na mnie w oddziale czeka
    > za jedyne 15 zl zamiast 90

    Chyba jakieś błędy w tej informacji...... 15 zł - tak czy owak kosztuje
    tylko i wyłącznie "electronka"

    > Tyle ze jej zastrzezenie kosztuje 200 i nijak nia da sie zrobic,
    > zeby sie sama splacala - trzeba co miesiac odebrac zestawienie zrobic
    > przelew i nie widac zrobionych w trakcie operacji jak na KK CITI lub WBK

    Zastrzeżenie - teraz jest FREE.............

    Ale niezbyt rozumiem o co chodzi z tą samodzielną spłatą............

    W Millenium spłata następuje z posiadanego RORu - i nie istotne czy są tam
    środki do spłaty czy nie - system sam i tak ściąga - debetując ewentualnie
    rachunek...... Ale jeśli środki są na ROR to można uznać, że karta spłaci
    się sama - część środków zaliczona zostanie automatycznie na poczet spłaty
    zadłużenia karty.................

  • 6. Data: 2002-04-16 06:59:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr" <

    > Chyba jakieś błędy w tej informacji...... 15 zł - tak czy owak kosztuje
    > tylko i wyłącznie "electronka"

    nie ma bledu - druczek jest zaadresowany do mnie (nie zadna ulotka), VC
    faktycznie konczy mi sie w kwietniu, a to co oferuja to "specjalna oferta
    cenowa".

    WBK
    > Zastrzeżenie - teraz jest FREE.............

    no popatrz - regulaminu karty nie przyslali wiec opieralem sie na stronie
    www.karty.pl bo przeciez na www maja jedna stronke tak dokladna jak ulotka
    ;-))

> [...]
    tam
    > środki do spłaty czy nie - system sam i tak ściąga

    OK - juz mi sie przypomnialy dyskusje z tej listy. Deklaruje sie na KK %
    splaty i taka czesc zadluzenia pobierana jest z ROR-a, ale feler w tym, ze
    nijak nie ma podgladu przez siec ani na operacje (czy ktos ich nie robi na
    nasze numery karty) ani na rachunek.
    Powodli sie przyzwyczailem, ze taki warunek (przynajmniej podglad) jest
    konieczny
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-04-16 07:01:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "[ maciej piotrzkowski ]"

    > Tego nie rozumiem. Dlaczego Tobie oferują za 15zł, a innym klientom BG za
    > darmo (pod warunkiem odebrania karty do 25-ego kwietnia, bo inaczej
    naliczą
    > pełną opłatę).

    a mojej znajomej zaproponowali darmo ale do 15 kwietnia, wiec tez tego nie
    rozumiem
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-04-16 07:16:59
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Wiem ze Karowa w W-wie przenoszona bedzie 8 czerwca
    > ale juz konczaca sie w kwietniu debetowa VC
    > zamieniaja mi na KK VC Millennium - podobno juz na mnie w oddziale czeka
    > za jedyne 15 zl zamiast 90

    Teraz kosztuje 65 a nie 90 :-)

    > Tyle ze jej zastrzezenie kosztuje 200 i nijak nia da sie zrobic,
    > zeby sie sama splacala - trzeba co miesiac odebrac zestawienie zrobic
    > przelew i nie widac zrobionych w trakcie operacji jak na KK CITI lub WBK

    Zastrzezenie nic nie kosztuje teraz :-)

    Poza tym moze wreszcie bedzie w czerwcu dostep przez Internet :-)

    Radek

  • 9. Data: 2002-04-16 07:19:08
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > nasze numery karty) ani na rachunek.
    > Powodli sie przyzwyczailem, ze taki warunek (przynajmniej podglad) jest

    Podglad jest w bankomatach :-)

  • 10. Data: 2002-04-16 07:36:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"

    > Podglad jest w bankomatach :-)

    bankomatow millennium nie uzywalem bo nie widzialy salda z innych r-kow
    tego samego banku BIG-BG, a bankomaty BIG-BG nagle zaczely znikac.

    czy ten podglad jest platny, czy widac operacje na karcie kredytowej zanim
    powstanie zestawienie?

    > Teraz kosztuje 65 a nie 90 :-)
    Od kiedy? Ja mam przed soba list BIG-BG z kwietnia 2002 gdzie sami mnie
    informuja o oplacie 15 zamiast 90. Czyzby nie znali swojej TPiO ;-))
    *** blad ***

    PS - co do obietnic zaistnienia w internecie to stracili juz caly moj
    kredyt zaufania