  • 1. Data: 2002-04-15 18:22:33
    Temat: czy warto założyć konto w Lukas Banku ?
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    witajcie,

    zastanawiam się - mając konto w Inteligo czy nie zamknąć tego rachunku i nie
    otworzyć konta w Lukas Banku ?

    jeśli możecie - powiedzcie mi czy warto to zrobić ? ... i ewentualnie
    dlaczego ?

    dziękuję

  • 2. Data: 2002-04-15 19:37:27
    Temat: Re: czy warto założyć konto w Lukas Banku ?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > zastanawiam się - mając konto w Inteligo czy nie zamknąć tego rachunku i
    nie
    > otworzyć konta w Lukas Banku ?
    Otworz drugie w LB i przekonaj sie sam ktore lepsze.

    > jeśli możecie
    A mozemy... =)

    > - powiedzcie mi czy warto to zrobić ? ... i ewentualnie dlaczego ?
    To co wczesniej =)

    > dziękuję
    Nie ma za co =)

    Pozdrawiam, minik

  • 3. Data: 2002-04-15 20:21:53
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Lukas Bank ma dwa konta zwykle i Pro.

    Jesli masz troche kasy i chcesz uzywac konta, a nie tylko go posiadac, to Pro
    jest OK.

  • 4. Data: 2002-04-16 06:33:46
    Od: s...@i...pl

    Z inteligo do lukasa... brzmi jak z deszczu pod rynne :-)
    IMHO bedzie to lepsze niz inteligo, ale jesli chcesz rzeczywiscie
    korzystac z wiekszego zakresu uslug bankowych to proponuje ...
    marmurek. Darmowy nie bedzie, ale bedziesz mial pewnosc, ze gdy
    bedziesz potrzebowal czegos innego niz wplata/wyplata to to tam
    bedzie. Lukas jest krokiem w dobrym kierunku, ale ma drogie kredyty
    i w zaleznosci od tego gdzie mieszkasz mozesz miec duze kopoty z
    dostepem do bankomatow. Nie wszedzie tam, gdzie jest Lukas jest
    BZ WBK, a Lukas oszczedza na bezprowizyjnych Euronetach.

  • 5. Data: 2002-04-16 11:03:12
    Od: "OlO" <p...@p...com.no_spam>

    > zastanawiam się - mając konto w Inteligo czy nie zamknąć tego rachunku
    i nie
    > otworzyć konta w Lukas Banku ?

    Co do Lukasa - polecam e-Konto PRO.
    Sam używam od 3 miesięcy i jestem bardzo zadowolony,
    a Eurokonto w PKO SA (obsługa to tragedia !!!) zostawiłem
    sobie jako skarbonkę (dużo bankomatów w wygodnych dla
    mnie miejscach)

    zalety:
    - pełna obsługa przelewów, lokat, zleceń przez Internet
    - token za darmo
    - pełna historia rachunku
    - jeśli w koncie i lokatach (łącznie) masz więcej niż 5tys
    to prowadzenie konta za darmo
    - po przedstawieniu zaświadczenia o wysokości zarobków
    można uzyskać w koncie limit zadłużenia oprocentowany
    na 17%
    - wysokie oprocentowanie bieżące (7.5%)
    - darmowe wydanie KK VC
    - są oddziały - czyli można osobiście załatwiać
    "palące" sprawy

    wady:
    - mało bankomatów bezprowizyjnych
    (a przynajmniej w 3mieście)
    - transakcje wykonane VE późno (3-4 dni) pojawiają
    się na koncie co utrudnia kontrolę nad wydatkami
    - strona internetowa często działa wolno