  • 1. Data: 2002-04-15 17:51:27
    Temat: 1001 bankomatow Pekao SA
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ciekaw jestem czy to z tym wyrwanym ostatnio, czy nie ??? :)

    Bank Pekao SA uruchomił tysiąc pierwszy bankomat. Mieści się on w Babich
    Dołach koło Trójmiasta, w siedzibie Dowództwa Gdyńskiej Brygady Lotnictwa
    Marynarki Wojennej.
    Bank Pekao SA w zeszłym roku uruchomił ponad 100 bankomatów. W tym roku
    planuje uruchomić także około 100 bankomatów. Obecnie rozbudowa sieci
    koncentruje się na terenach podmiejskich i na wsi.
    - Przekroczenie magicznej cyfry tysiąca bankomatów to dla Banku Pekao SA
    powód do dumy przede wszystkim dlatego, że dzięki temu nasi klienci mogą
    korzystać z usług banku w coraz szybszy i wygodniejszy sposób" - napisał w
    przesłanej do nas informacji Sebastian Łuczak, rzecznik prasowy Pekao SA.

    Centrum Kart i Czeków Banku Pekao SA, które autoryzuje wszystkie transakcje
    bankomatowe, odnotowuje codziennie średnio 206 tys. operacji
    przeprowadzanych za pośrednictwem bankomatów o łącznej wartości ponad 43,7
    mln zł. (AN)
    za WP

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-16 00:44:49
    Temat: Re: 1001 bankomatow Pekao SA
    Od: "Maxcius" <maxcius@_spam_niet_poczta.fm>

    > Ciekaw jestem czy to z tym wyrwanym ostatnio, czy nie ??? :)
    >
    > Bank Pekao SA uruchomił tysiąc pierwszy bankomat. Mieści się on w Babich
    .... ciach

    Juz nie ma 1001. Jednego ukradli im w niedzielę w Lublinie...

    Maxcius

  • 3. Data: 2002-04-16 06:33:47
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Bank Pekao SA uruchomil tysiac pierwszy bankomat.
    [cut]
    > Centrum Kart i Czeków Banku Pekao SA, które autoryzuje wszystkie
    transakcje
    > bankomatowe, odnotowuje codziennie srednio 206 tys. operacji
    > przeprowadzanych za posrednictwem bankomatów

    Wlasnie, zawsze bylem ciekaw, ile dziennnie przypada wyplat na bankomat...

    >o lacznej wartosci ponad 43,7 mln zl.

    I ile to gotowki dziennie....

    Wlasciwie, jak dane z CKiC Pekao maja sie do danych o ilosci bankomatow
    Pekao?
    CKiC obsluguje wyplaty z bankomatow dokonywane przez klientow Pekao (tzn
    karta Pekao) czy moze wyplaty dokonywane w bankomatach Pekao? To nie to
    samo...

    Michal.