    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: koniec VC w dawnym Gdanskim
    Date: Tue, 16 Apr 2002 08:59:59 +0200

    Użytkownik "Piotr" <

    > Chyba jakieś błędy w tej informacji...... 15 zł - tak czy owak kosztuje
    > tylko i wyłącznie "electronka"

    nie ma bledu - druczek jest zaadresowany do mnie (nie zadna ulotka), VC
    faktycznie konczy mi sie w kwietniu, a to co oferuja to "specjalna oferta
    cenowa".

    WBK
    > Zastrzeżenie - teraz jest FREE.............

    no popatrz - regulaminu karty nie przyslali wiec opieralem sie na stronie
    www.karty.pl bo przeciez na www maja jedna stronke tak dokladna jak ulotka
    ;-))

    > Ale niezbyt rozumiem o co chodzi z tą samodzielną spłatą............
    >
    > W Millenium spłata następuje z posiadanego RORu - i nie istotne czy są
    tam
    > środki do spłaty czy nie - system sam i tak ściąga

    OK - juz mi sie przypomnialy dyskusje z tej listy. Deklaruje sie na KK %
    splaty i taka czesc zadluzenia pobierana jest z ROR-a, ale feler w tym, ze
    nijak nie ma podgladu przez siec ani na operacje (czy ktos ich nie robi na
    nasze numery karty) ani na rachunek.
    Powodli sie przyzwyczailem, ze taki warunek (przynajmniej podglad) jest
    konieczny
    *** blad ***