  • 1. Data: 2002-04-15 17:52:12
    Temat: LG juz niedlugo dla Nordea???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Nordea zamierza w ciągu miesiąca, a najpóźniej dwóch zakończyć rozmowy w
    sprawie przejęcia LG Petro - poinformowało PAP źródło zbliżone do
    transakcji.
    "Myślę, że w ciągu miesiąca, najpóźniej dwóch mogłyby się zakończyć
    negocjacje" - powiedziało źródło.
    Niedawno źródła zbliżone do transakcji informowały, że Nordea jest bliska
    przejęcia LG Petro, a transakcja ma zostać zakończona do końca pierwszego
    kwartału 2002 roku.
    Inny akcjonariusz LG Petro, PKN Orlen, informował niedawno, że chce w ciągu
    kilku miesięcy sprzedać pakiet 20 proc. akcji tego banku.
    W tej chwili 91,03 proc. akcji w LG Petro Banku SA kontrolują: LG Investment
    Holdings BV, Polski Koncern Naftowy Orlen SA, KWB Bełchatów SA oraz
    Energetyka Poznańska SA. (PAP)
    za wp

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-15 18:24:07
    Temat: Re: LG juz niedlugo dla Nordea???
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Kiedy koniec LGnetu i jego darmowego netkonta?

  • 3. Data: 2002-04-15 18:55:56
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    > Kiedy koniec LGnetu i jego darmowego netkonta?

    to bylo by smutne - jedno z lepszych ofert na rynku internetowym
    raczej licze na dalszy rozwoj o konto firmowe, no ale --- tez sie boje ze
    zrownaja z nordea ofertą :-(

    lgnet to internetowa oferta, na ktora jeszcze niedawno mozna bylo tylko i
    wylacznie psioczyc
    przez wiele miesiecy - nie przyjmowali do wiadomosci ze sa do dupy, a
    oferowane oprogramowanie nadaje sie tylko do wywalenia do kosza
    ale
    cos jednak zrobili
    juz bledy z grubsza ponaprawiali
    w sumie to jeszcze zostalo by do szczescia wyeliminowac te reczna robote na
    ktora odpisuja recznie pseudo-mailem wewnetrznym
    oraz poprawic widocznosc i obsluge zlecen stalych
    i bedzie full
    no ale oczywiscie zanim ten full nastapi - moze sie skonczyc oferta
    ;_))

  • 4. Data: 2002-04-16 09:47:26
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > no ale oczywiscie zanim ten full nastapi - moze sie skonczyc oferta
    > ;_))

    Do czasu zakonczenia 'przejecia' jeszcze sporo Klientow LG PETRO nalapie na
    LGnet (najlepsze %,prawie zero oplat,latwy i stosunkowo tani kredyt itp itd) -
    Klientow bedzie wiecej - wtedy wartosc Banku bedzie wieksza - logiczne chyba.

    a Nordea wcale takiej zlej oferty nie ma (poza TAN'ami do netu na zlozonej w pol
    kartce papieru...i drogim tokenem)

    Choc oczwyiscie LGnet jest pod wzgledem kosztow i % bezkonkurencyjny

  • 5. Data: 2002-04-16 11:02:38
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > a Nordea wcale takiej zlej oferty nie ma (poza TAN'ami do netu na zlozonej w
    pol
    > kartce papieru...i drogim tokenem)
    >
    > Choc oczwyiscie LGnet jest pod wzgledem kosztow i % bezkonkurencyjny

    Nordea ma stosunkowo niskie koszty, ale... ma jedna podstawowa wade, ktora
    posiada wiekszosc naszych bankow...
    Nie ma porzadnej oferty kart Maestro / Mastercard. Wlasciwie Nordea nie ma jej
    wcale...
    Zastanawiam sie jak to bedzie z klientami LG posiadajacymi MC... Jak sie
    zachowaja w stsounku do nich / nas? A chcialem przed wakacjami w Czechach
    podniesc sobie limit wydatkow... Ehhh...

    Maciek - IGI

  • 6. Data: 2002-04-16 14:25:48
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

> [...]
    > zachowaja w stsounku do nich / nas? A chcialem przed wakacjami w Czechach
    > podniesc sobie limit wydatkow... Ehhh...

    Podejrzewam, że analogicznie jak Citibank w stosunku do dawnych posiadaczy
    kart handlobanku tzn. użytkownicy będą mogli ich używać do dnia upłynięcia
    daty ważności a wznowienie będzie dotyczyło kart z oferty Nordea (czyli
    Maestro na VE a EC/MC na Visę Classic- jeśli Nordea ma takową).
    Marcin

  • 7. Data: 2002-04-16 15:32:36
    Od: <c...@m...com.pl>

> [...]
    > W tej chwili 91,03 proc. akcji w LG Petro Banku SA kontrolują: LG Investment
    > Holdings BV, Polski Koncern Naftowy Orlen SA, KWB Bełchatów SA oraz

    Cóż, póki co chyba żadna z fuzji w naszej bankowości nic dała klientom. Ktoś
    przecież musi pokryć jej koszty. A szkoda LG, bo zastanawiałaem się na ich
    ofertą.
    Były klient PBK (oferującego coraz gorsze warunki po kolejnych fuzjach - PKB SA
    w Lublinie, BACA i BPH).

  • 8. Data: 2002-04-16 16:11:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > daty ważności a wznowienie będzie dotyczyło kart z oferty Nordea (czyli
    > Maestro na VE a EC/MC na Visę Classic- jeśli Nordea ma takową).

    Na szczescie dostalem info, ze moge przyjechac do banku po przedluzona MC,
    wiec jeszcze co najmniej rok bede mogl sobie jej uzywac :).

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl