  • 1. Data: 2018-06-19 11:27:01
    Temat: koniec Oranżady
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    "po 4-letniej współpracy Orange Polska i mBank S.A. podjęły decyzję o
    zakończeniu projektu Orange Finanse 31 grudnia 2018 roku. Jako klient
    Orange Finanse podpisałeś umowę z mBankiem i nieprzerwanie będziesz mógł
    korzystać ze wszystkich dotychczasowych produktów i usług.

    Docelowo rachunki, depozyty i kredyty aktywnych klientów zostaną
    przeniesione na główną platformę bankowości elektronicznej i mobilnej
    mBanku. Pozwoli to użytkownikom korzystać z szerokiej gamy produktów,
    usług oraz funkcjonalności dostępnych w ramach mBanku. O poszczególnych
    etapach poinformujemy z wyprzedzeniem.

    mBank i Orange Polska wspólnie zadbają, aby zakończenie współpracy
    pomiędzy firmami nie wpłynęło na komfort klientów oraz bezpieczeństwo
    ich pieniędzy, którymi zarządzać będzie niezmiennie mBank."

  • 2. Data: 2018-06-19 14:09:09
    Temat: Re: koniec Oranżady
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Orange Finanse podpisałeś umowę z mBankiem i nieprzerwanie będziesz
    >mógł korzystać ze wszystkich dotychczasowych produktów i usług.

    I co - koniec glupich pomyslow, czy Orange poszuka sobie innego banku
    ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-06-19 21:47:05
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    W dniu 2018-06-19 o 14:09, J.F. pisze:
    > I co - koniec glupich pomyslow, czy Orange poszuka sobie innego banku ? :-)

    gdzieś czytałem że założy własny :-)

  • 4. Data: 2018-07-14 17:46:41
    Od: t...@p...pl

    hip hip hurra! Będziemy mieli nowy pomarańczowy bank
    który za kilka lat znowu zrobi nas na szaro ;)