  • 1. Data: 2018-06-14 18:53:57
    Temat: Citiphone
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Citi znow zmienia cennik i regulamin

    https://online.citibank.pl/dokumenty.html#Karty-Kred
    ytowe

    Co mnie zaniepokoilo ...
    "Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z usługi
    bankowości telefonicznej CitiPhone"

    Za mozliwosc ...

    Co prawda to bylo jeszcze w poprzednim cenniku ... i jakos nie
    popbierali,
    ale teraz regulaminy pozmieniaja.

    Poberaja za karte Simplicity ?

    J.

  • 2. Data: 2018-06-14 19:54:28
    Temat: Re: Citiphone
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 18:53, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Za mozliwosc ...
    >
    > Co prawda to bylo jeszcze w poprzednim cenniku ... i jakos nie popbierali,

    Przypuszczam, że jak się zdefiniuje kod dla CitiPhone to mogą pobierać.

    Już tu pisałem. Dopisałem żonę do konta, przysłali kartę debetową i
    próbowała w oparciu o jej numer aktywować dostęp. Po dwóch nieudanych
    próbach (dzień po dniu, ale pechowo zawsze w czasie przetwarzania, czego
    nie skojarzyłem) zadzwoniła (bo pisało teraz nie można, jak problem
    będzie się powtarzać to zadzwoń).
    Skutkiem ubocznym było wcale nie zamierzone aktywowanie CitiPhone i pobrali.
    Nigdzie nie znalazłem możliwości deaktywacji to napisałem co jest
    zgrane, że za uzyskanie dostępu do konta szarpnęli kasę.
    Z odpowiedzi wynikało, że kasują i będą kasować co miesiąc za samą
    potencjalną możliwość zadzwonienia, ale skoro mi zależy to wyłączają
    usługę - ale tej raz pobranej kwoty nie zwrócili.
    P.G.

  • 3. Data: 2018-06-15 02:13:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" pfua4e$3id$1$P...@n...chmurka.net

    > usługę - ale tej raz pobranej kwoty nie zwrócili.

    Mnie niczego nie aktywowali, ale pobrali (RAZ) i nie zwrócili
    mimo nalegania z mojej strony... Dziś, patrząc na obecny
    interfejs WWW Citiego, cieszę się mą decyzją o rezygnacji...

    Inna sprawa, że wielokrotnie z nimi gadałam za free -- bardzo
    chętnie dzwonili do mnie, gdy załapywali, że chcę z nimi pogadać. ;)
    A gdy już zadzwonili, chętnie przechodzili na temat mnie interesujący.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 4. Data: 2018-06-15 08:00:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Za mozliwosc ...
    >
    > Co prawda to bylo jeszcze w poprzednim cenniku ... i jakos nie popbierali,

    A jak było w poprzednim zapisane?

    "Możliwość" pewnie chodzi o to, że nawet jak nie zadzwonisz ani razu, to
    płacisz. Ja, przy ostatnim wprowadzeniu opłaty za CP wyłączyłem tę
    opcję, i nie pobierają.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-06-18 11:22:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A jak było w poprzednim zapisane?

    Tak samo ... ale moze nie pobierali przez pomylke :-)

    >"Możliwość" pewnie chodzi o to, że nawet jak nie zadzwonisz ani razu,
    >to płacisz. Ja, przy ostatnim wprowadzeniu opłaty za CP wyłączyłem tę
    >opcję, i nie pobierają.

    No wlasnie nie moge znalezc opcji wylaczenia, a moze jest wylaczona
    ... i tez nie bardzo moge sie doczytac co ta usluga daje ...

    J.

  • 6. Data: 2018-06-18 15:31:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-18 o 11:22, J.F. pisze:

    > Tak samo ... ale moze nie pobierali przez pomylke :-)

    Wydaje mi się, że poprzednio było o opłatach za korzystanie z Citiphone,
    a nie za umożliwienie korzystania.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2018-06-18 16:14:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-18 o 15:31, Akarm pisze:

    > Wydaje mi się, że poprzednio było o opłatach za korzystanie z Citiphone,
    > a nie za umożliwienie korzystania.

    Poprzednio było podobnie.
    Od października 2014 było:
    -----
    OPŁATY
    Możliwość korzystania z serwisu CitiPhone:
    6 zł miesięcznie (jeśli jednak korzystasz z bankowości on-line, możesz
    zrezygnować z opłaty za obsługę przez infolinię pisząc do nas w Citibank
    Online. Zawsze możesz zadzwonić do CitiPhone, żeby aktywować i zastrzec
    kartę lub skorzystać z Automatycznego Bankiera)
    -------
    A teraz takiej informacji nie widzę.

    --
    Akarm