  • 11. Data: 2004-11-17 20:53:05
    Temat: Re: "koncza sie" tokeny w VWdirect
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    TomekD <t...@p...onet.pl> wrote:

    > "RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message

    > Pewnie zabawka będzie :-)
    > Tokeny RSA są 'nieregenorowalne'.
    > Co ciekawe są produkowane w wersjach z 3, 4 i 5 letnim terminem 'ważności'.
    > Najpopularniejsze to te 3 letnie - jak chyba w VW banku.
    > Bardziej to chyba marketing niż technologia.

    ja w tym roku zakładałem konto i mam do 31.01.2009 token ważny :)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Ludzie zwazaja w tej samej mierze na pozory, co na rzeczywistosc,

  • 12. Data: 2004-11-17 20:57:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Fajnie by bylo - nadaje sie na zabawke ;)

    ... ale dla dzieci powyżej lat 3 :-)
    A ja testuję ich z innej strony - nie robię nic
    (a starego bezużytecznego dla nich tokena oczywiście nie zamierzam oddawać,
    no chyba że zechcą je skupować ;-))
    Ciekawe kiedy sobie o mnie przypomną ...

  • 13. Data: 2004-11-17 20:57:44
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > ja w tym roku zakładałem konto i mam do 31.01.2009 token ważny :)

    no to jeszcze nie doswiadczysz zabawy z wymiana tokenow ;-)

  • 14. Data: 2004-11-17 21:10:36
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    oddawać,
    > no chyba że zechcą je skupować ;-))
    > Ciekawe kiedy sobie o mnie przypomną ...

    no przeciez nie musisz go oddawac...
    nie wiem na czym to testowanie ma polegac?

  • 15. Data: 2004-11-17 21:17:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    S.T. napisał(a):

    > Ciekawe kiedy sobie o mnie przypomną ...

    Stasio jest z nami, Stasio jest z nami, Stasio jest z nami !
    :-)

  • 16. Data: 2004-11-17 21:48:32
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cng6r7$omm$...@n...news.atman.pl,
    Bob <b...@p...pl>:

    > na zabawke to sie chyba nie nadaje......

    Moje dziecko jest odmiennego zdania :)

    --
    Robert

  • 17. Data: 2004-11-17 21:49:52
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    S.T. <n...@p...onet.pl>:

    > A ja testuję ich z innej strony - nie robię nic

    Mysle, ze sie sprawdzą, i tez tak postąpią ;)

    --
    Robert

  • 18. Data: 2004-11-18 13:21:04
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Bob <b...@p...pl> wrote:

    > no to jeszcze nie doswiadczysz zabawy z wymiana tokenow ;-)

    no, pewnie w tym czasie kilka razy zamkne konto ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Każdy widzi, jakim się być wydajesz, niewielu czuje jakim jesteś"

  • 19. Data: 2004-11-22 10:43:16
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Token zamowilem poczta wewnetrzna.
    Dzis przyszedl poleconym ZPO, wazny do konca pazdziernika 2009.
    Aktywowanie na VWLinii 0800 103301, najpierw logujemy sie przez 1 do IVR,
    nastepnie 0, konsultant.

    Konsultant stwierdza, ze token bedzie dzialal od jutra rana, jednak w
    praktyce dziala od razu.

    Tuz przed telefonem dzialal jeszcze stary. Czyli pod tym wzgledem maja
    on-line :)

    Mam nadzieje, ze ta relacja pomoze innym w bezproblemowym przejsciu na nowy
    token.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2004-11-22 15:43:55
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Mam nadzieje, ze ta relacja pomoze innym w bezproblemowym przejsciu na
    nowy
    > token.

    zamowilem token w poprzedni wtorek, a dzisiaj w skrzynce czekalo na mnie
    awizo,
    jutro odbiore przesylke i aktywuje nowy token....

    wbrew temu co niektorzy pisali, procedura wymiany tokena jest szybka
    i user friendly ;-)

    Bob