  • 1. Data: 2004-10-09 04:12:27
    Temat: komentarz póżniej
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    Właśnie spełniłem swój obywatelski obowiązek w liście kolejkowej .
    Jestem totalnie niewyspany i do tego non stop stałem na deszczu więc
    szczegółowo o tym jak było napisze po południu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-09 06:03:16
    Temat: Re: komentarz póżniej
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Markus" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie spełniłem swój obywatelski obowiązek w liście kolejkowej .
    > Jestem totalnie niewyspany i do tego non stop stałem na deszczu więc
    > szczegółowo o tym jak było napisze po południu.

    GRATULUJE! dalej tak.. ku normalnosci :->

    Vx

  • 3. Data: 2004-10-09 06:35:38
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Markus" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem totalnie niewyspany i do tego non stop stałem na deszczu więc
    > szczegółowo o tym jak było napisze po południu.

    Zanosi się, że znowu zadziałają prawa natury i jednostki słabe i
    upośledzone ( w tym wypadku na umyśle) zostaną wyeliminowane z łańcucha
    ewolucji.
    Część kolejkowiczów wymrze na grypę, co pozwoli tym bardziej rozważnym (co
    spali w ciepłych łóżeczkach) przekazać swoje geny nowym pokoleniom, które
    nie będą już zakładać komitetów kolejkowych ani w nich stać. Już tej nocy
    mogli przekazywać geny do powielenia wtedy gdy giełdowe lajkoniki stały na
    deszczu i przeziębiały się...
    No cóż, niektórzy mówią, że pieniądze to zło tego świata, i jak w to nie
    wierzyć patrząc na takie irracjonalne zachowanie, było nie było, Homo
    Sapiens...

    BTW Już widziałem ogłoszenie w necie, w którym ktoś sprzedawał miejsce na
    liście kolejkowej gwarantując, że zyski z lokaty będą wynosić od 5000
    wzwyż.
    :)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2004-10-09 08:28:35
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "gg" <n...@m...com> wrote in message
    > Użytkownik "Markus" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    >...co pozwoli tym bardziej rozważnym (co
    > spali w ciepłych łóżeczkach) przekazać swoje geny nowym pokoleniom,

    Wiem , że NTG, ale akurat Ci co spali nic nie przekazują. Gdybyś sformułował
    odrobinę inaczej, np. "co zamiast na deszcze spędzali czas ..." to byłoby
    bardziej logiczne.

    Vizvary

  • 5. Data: 2004-10-09 08:50:42
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sformułował
    > odrobinę inaczej, np. "co zamiast na deszcze spędzali czas ..." to

    No dobra... "spali". Poza tym wiesz jak to jest...spali ze sobą :).

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2004-10-09 16:33:48
    Od: "kochajswiat" <s...@n...pl>

    > Właśnie spełniłem swój obywatelski obowiązek w liście kolejkowej .
    > Jestem totalnie niewyspany i do tego non stop stałem na deszczu więc
    > szczegółowo o tym jak było napisze po południu.

    chętnie pocztam, choć mam swoje zdanie.
    http://swiatowid.blox.pl/html

  • 7. Data: 2004-10-09 16:55:20
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

    > Właśnie spełniłem swój obywatelski obowiązek w liście kolejkowej .
    > Jestem totalnie niewyspany i do tego non stop stałem na deszczu więc
    > szczegółowo o tym jak było napisze po południu.

    chętnie poczytam, ale mam swoje zdanie
    http://swiatowid.blox.pl/html/1310721,262146,21.html
    ?10176

  • 8. Data: 2004-10-09 17:01:01
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-09 18:55, kiedy swiatowid napisał(a) co
    następuje:

    > chętnie poczytam, ale mam swoje zdanie
    > http://swiatowid.blox.pl/html/1310721,262146,21.html
    ?10176

    Aż tak wyrobione, żeby je dwa razy powtarzać i różnie podpisywać?

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 9. Data: 2004-10-10 08:35:58
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

    > Aż tak wyrobione, żeby je dwa razy powtarzać i różnie podpisywać?

    to pomyłka, usunięte z serwera.

  • 10. Data: 2004-10-10 17:10:35
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus napisał:
    > Właśnie spełniłem swój obywatelski obowiązek w liście kolejkowej .
    > Jestem totalnie niewyspany i do tego non stop stałem na deszczu więc
    > szczegółowo o tym jak było napisze po południu.

    A ja żałuję, że nie da się zakupić przez Internet. Chyba lepiej sobie
    założyć rachunek maklerski i kupować w domu maklerskim.

    K.