  • 1. Data: 2004-10-08 20:51:06
    Temat: Karta Citibanku
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Dostałem kartę kredytową od przedstawiciela Citibanku. Na razie nie jest
    aktywna.
    Poczytałem tabelkę opłat i prowizji i włos mi się jeży. Oprocentowanie 37%,
    49 zł za przekroczenie limitu i tak dalej.
    ROR mam w BPH i tam idą wynagrodzenia. Karta z Citi przydałaby się jako
    wygodny kredyt na większe zakupy. Ale ..... czy nie wpuszczę się w maliny?
    Jakie są Wasze opinie i tej karcie, warto?
    Proszę o opinie, bo kończy mi się czas na aktywację karty.
    Odpowiedzcie proszę łopatologicznie i nie posyłajcie na Google, bo już
    byłem.

    TIA
    pozdrówka
    Jack

  • 2. Data: 2004-10-08 20:57:07
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ROR mam w BPH i tam idą wynagrodzenia. Karta z Citi przydałaby się jako
    > wygodny kredyt na większe zakupy. Ale ..... czy nie wpuszczę się w maliny?

    Absolutnie nie zaciągaj ta kartą kredytu! A po co Ci Citi? BPH daje za free
    KK, a Citi "troche" kosztuje - w zamian niewiele dają (porównując z
    konkurencją)

  • 3. Data: 2004-10-08 20:59:46
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 22:51:06 +0200, Jacek <n...@w...pl> napisał:

    > Poczyta?em tabelk? op?at i prowizji i w?os mi si? je?y. Oprocentowanie
    > 37%,

    Jesli tak jak planujesz hcesz robic wieksze zakupy i je kredytowac to
    skorzystaj z planu "komfort" oprocentowanie od 9,99 do 14,99%

    > 49 z? za przekroczenie limitu i tak dalej.

    A planujesz to robić? ;D

    > Jakie s? Wasze opinie i tej karcie, warto?

    warto

    > Prosz? o opinie, bo ko?czy mi si? czas na aktywacj? karty.

    A skad Ci sie wzial jakis czas na aktywacje? ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 4. Data: 2004-10-08 21:37:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jacek napisał(a):

> [...]
    > Proszę o opinie, bo kończy mi się czas na aktywację karty.
    > Odpowiedzcie proszę łopatologicznie i nie posyłajcie na Google, bo już

    A po co Google jak na http://www.kartyonline.net jest piękny artykuł jak
    citi wpuszcza swoich klientów w maliny. Przy tym banku Freddie z Ulicy
    Wiązów to przedszkolak ;)

    Ale cóż można wymagać od Amerykanów :)))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-10-09 05:34:11
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Jacek wrote:
    > Proszę o opinie, bo kończy mi się czas na aktywację karty.

    Ten czas to tylko podpucha ;-). Znajomy który też dostał toip razem z kartą
    nigdy jej nie aktywował. Citi potrafi zadzwonić po kilku miesiącach z
    propozycją aktywowania.

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2004-10-09 15:14:45
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Proszę o opinie, bo kończy mi się czas na aktywację karty.
    > Odpowiedzcie proszę łopatologicznie i nie posyłajcie na Google, bo już

    z kazdej karty trzeba umiec korzystac, ta karta raczej nie jest do zwyklego
    kredytu, jesli juz to do zakupow ratalnych (plan komfort). Daje za to inne
    korzysci - znizki w wielu punktach, 6 kart dodatkowych dla bliskich osob,
    oplaty rachunkow z karty itp. Poza wymienionymi wyzej oplatami wez jeszcze
    pod uwage oplate roczną ( 75 pln dla KK srebrnej ). Absolutnie ta kartą nie
    pobieraj gotówki - nie ma okresu bezodsetkowego dla pozyczonej gotówki.
    pzdr
    seba

  • 7. Data: 2004-10-09 16:15:15
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    Seba <b...@b...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
    news:ck8v92$2jj$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
    > bliskich osob, oplaty rachunkow z karty itp. Poza wymienionymi wyzej
    > oplatami wez jeszcze pod uwage oplate roczną ( 75 pln dla KK srebrnej ).

    + 6,5 miesiecznie obowiazkowy pakiet bezpieczenstwa

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."

  • 8. Data: 2004-10-10 08:03:14
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    > + 6,5 miesiecznie obowiazkowy pakiet bezpieczenstwa
    >
    > Daniel

    ale tylko w wypadku, jesli wystawiany jest wyciąg. jesli w danym miesiącu
    rozliczeniowym nie bylo transakcji na karcie, nie będzie również wyciągu i
    nie nalcizy się także ubezpieczenie. Ja miałem na myśłi tylko koszty
    "nieuzywania" karty, bo Jacek chcial ją po prostu wsadzic do szuflady
    seba

  • 9. Data: 2004-10-10 17:12:44
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

    > A po co Google jak na http://www.kartyonline.net jest piękny artykuł jak