  • 1. Data: 2004-10-08 21:56:48
    Temat: Kolejeczka za akcjami
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Miejsce - Tesco - Warszawa Kabaty. Godzina 23.
    Oddzial PKO BP.
    Widok niesamowity - krzeselka polowe - z 20 osob siedzacych i sobie cos tam
    dyskutujacych.
    I dziwnie patrzacych sie jak mi na ustach wyskoczyl usmiech od ucha do
    ucha... :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-08 22:05:00
    Temat: Re: Kolejeczka za akcjami
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 23:56:48 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >dyskutujacych.
    >I dziwnie patrzacych sie jak mi na ustach wyskoczyl usmiech od ucha do

    Emerycie! Stojąc w kolejce wspomagasz państwo czyli swoją emeryturę! :-D

  • 3. Data: 2004-10-08 22:29:34
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > I dziwnie patrzacych sie jak mi na ustach wyskoczyl usmiech od ucha do
    > ucha... :)

    ehh jak dobrze miec znajomych w centrali :-)

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 4. Data: 2004-10-08 22:49:15
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 23:56:48 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    naskrobał(a):

> [...]
    > dyskutujacych.
    > I dziwnie patrzacych sie jak mi na ustach wyskoczyl usmiech od ucha do

    chciało by sie powiedzieć komuno wróć - ale w przypadku PKO BP to nigdy ona
    nie odeszła ;)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-10-09 09:06:09
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=550720

  • 6. Data: 2004-10-09 10:25:27
    Od: "brutex" <b...@B...pl>

    >chciało by sie powiedzieć komuno wróć - ale w >przypadku PKO BP to nigdy
    ona
    >nie odeszła ;)

    100% prawdy, przekonałem się gdy niedawno otwierałem rachunek :((((((((
    kolejka do kasy i ponać jest tak zawsze
    stara poczciwa firma moloch jak PGR :)))

    pozdr
    brtx

  • 7. Data: 2004-10-09 16:53:09
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >dyskutujacych.
    >I dziwnie patrzacych sie jak mi na ustach wyskoczyl usmiech od ucha do

    a ten usmiech to ironia na temat ze i tak podjada rano w poniedzialek
    dresiarze i rozgonia kolejke ?

    D.

  • 8. Data: 2004-10-10 02:36:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > I dziwnie patrzacych sie jak mi na ustach wyskoczyl usmiech od ucha do
    > ucha... :)

    Ja się tylko spytałem, czy oni naprawdę wierzą, że w poniedziałek rano
    będzie taki porządek, jak obecnie. No i jeden gościu coś tam zaczął na
    mnie najeżdżać, a inny stwierdził, że on 'z siekierą przyjdzie'.

    No pięknie.

    Oni sobie nie zdają sprawy z tego, że w poniedziałek przyjdzie wiele
    osób, które mają gdzieś te ich komitety, gdzie ktośtam ustalił jakiś
    własny regulamin. I wtedy dopiero będzie gorąco.

  • 9. Data: 2004-10-11 14:35:58
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Dzięki temu komitetowi kolejkowemu był porządek a nie totalne bydło jak
    przed supermarketami w PL
    Kupiłem sobie lokate i jestem zadowolony
    nie ma to jak stare dobre nawyki

    Jedyne co mnie wkurza to to że to państwo nam serwuje taki cyrk
    to te matoły u władzy tak nas traktują że musi człowiek stać jak za czasów
    komuny, ale nasza władza jest gorsza od komuny

    a dla pana sochy to gratulacje za durny pomysł z taką formą prywatyzacji
    pkobp, po śląskim sie borok nic nie nauczył
    ojjjjjjj

    Piotr