  • 1. Data: 2004-10-08 20:41:52
    Temat: BPH i 116 dni
    Od: "oN" <o...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie jak konkretnie liczone sa te 116 dni. Czy sa to _pelne_ trzy okresy
    rozliczeniowe + 20 kilka dni na splate, czy tez okres rozpoczety w ktorym karta
    jest wydana tez jest liczony ?

    Przykład 9jezeli ktos nie chwycil z opisu):

    Karta została wydana 25 wrzesnia, okres rozliczeniowy zakładamy 1/31.

    Wariant 1.

    od 25.09 do 30.09 I okres rozliczeniowy
    od 01.10 do 31.10 II okres rozliczeniowy
    od 01.11 do 30.11 III okres rozliczeniowy

    01.12 + dwadziescia kilka dni = termin splata calosci zadluzenia bez odsetek.

    Wariant 2.

    od 01.10 do 31.10 I okres rozliczeniowy
    od 01.11 do 30.11 II okres rozliczeniowy
    od 01.12 do 31.12 III okres rozliczeniowy

    01.01 + dwadziescia kilka dni = termin splaty calosci zadluzenia bez odsetek.

    Czy ktos wie jaki wariant zastosuje bank BePeHahaha ?

    Jest to barzdzo istotne dla ludzikow, ktorzy chca wycisnac promocje jak
    cytryne, a jednoczesnie nie chca zaplacic za prawie 116 dni kredytu :)

    Ma ktos pomysly ?

    oN

    Ps. Oczywiscie pytalem i w banku i na infolinii i co operator to nowy pomysl,
    wiec szukam kogos kto _wie_, a nie wydaje mu sie, ze bedzie tak i tak :)))

  • 2. Data: 2004-10-08 21:03:11
    Temat: Re: BPH i 116 dni
    Od: "z...@w...pl" <z o r b e x@wp.pl>

    Z tą kartą to wcale nie jest tak prosto

    a te 116 dni to jest maksymalny okres
    u mnie wyszło to 90 dni - jest to uzależnione od daty wyciągu który
    wybrałeś.

    Z.

  • 3. Data: 2004-10-08 21:12:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-08 23:03, Użytkownik z...@w...pl napisał:

    > Z tą kartą to wcale nie jest tak prosto
    >
    > a te 116 dni to jest maksymalny okres
    > u mnie wyszło to 90 dni - jest to uzależnione od daty wyciągu który
    > wybrałeś.

    To ci doradca coś skaszanił. Mają być pełne 3 m-ce + 24 dni (więc 116,
    chyba, że trafisz na luty ;>)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-10-09 07:00:16
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-08, Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> wrote:

    > To ci doradca coś skaszanił. Mają być pełne 3 m-ce + 24 dni (więc 116,
    > chyba, że trafisz na luty ;>)

    W ofercie jest napisane, że 116 dni a nie 3 m-ce ...
    To jak to jest bo jak 116 dni to luty nie jest problemem - ot będzie kilka
    dni marca .. a jak pod pojęciem 116 dni mają 3 m-ce + 24 dni to kłamią ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2004-10-09 07:55:49
    Od: "Piotr Bielawa" <p...@g...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> napisał(a):

    > W ofercie jest napisane, że 116 dni a nie 3 m-ce ...
    > To jak to jest bo jak 116 dni to luty nie jest problemem - ot będzie kilka
    > dni marca .. a jak pod pojęciem 116 dni mają 3 m-ce + 24 dni to kłamią ..

    W ofercie jest "Do 116 dni bez odsetek" ...

    PIotrek

  • 6. Data: 2004-10-09 13:17:44
    Od: "arku" <a...@o...pl>

> [...]
    pomysl,
    > wiec szukam kogos kto _wie_, a nie wydaje mu sie, ze bedzie tak i tak :)))

    Jest tak jak opisałeś w wariancie drugim,czyli pełne 3 cykle + 24 dni.
    Do tego może jeszcze dojść kilka- kilkanaście dni licząc od dnia wydania
    karty do początku pierwszgo okresu rozliczeniowego.

    pzdr
    Arku

  • 7. Data: 2004-10-10 06:47:08
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Jest tak jak opisałeś w wariancie drugim,czyli pełne 3 cykle + 24 dni.
    > Do tego może jeszcze dojść kilka- kilkanaście dni licząc od dnia wydania
    > karty do początku pierwszgo okresu rozliczeniowego.

    Jestes tego pewien ?
    Moze potrafisz zacytowac jakis zapis z regulaminu ?
    Tez mnie to ciekawi, ale wydaje mi sie Twoja interpretacja zbyt piekna po
    prostu....

    MAd Hat
    ter

  • 8. Data: 2004-10-10 06:56:09
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > W ofercie jest "Do 116 dni bez odsetek" ...

    Wlasnie, wlasnie !
    Ciekawe czy '_do_ 116 dni' wynika z roznic w dlugosci poszczegolnych
    miesiecy czy wlasnie w dlugosci pierwszego okresu rozliczeniowego, ktory
    moze trwac w ekstremalnych warunkach 1 - 2 dni :).
    Pamietam, jak wyrabialem swoja KK BPH PBK to pierwszy wyciag za pierwszy
    okres rozliczeniowy otrzymalem duzo wczesniej niz sama karte, a karte udalo
    mi sie dorwac gdzies pod koniec drugiego okresu rozliczeniowego. Wydaje mi
    sie, ze bank BePeHahahahah zaczyna obsluge okresow rozliczeniowych w
    momencie pozytywnego rozpatrzenia wniosku :)

    Reasumujac, jezeli to tak jest z tymi 116 dniami to ja dziekuje :)

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2004-10-10 19:29:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-10 08:56, Użytkownik $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał:
    > Ciekawe czy '_do_ 116 dni' wynika z roznic w dlugosci poszczegolnych
    > miesiecy czy wlasnie w dlugosci pierwszego okresu rozliczeniowego, ktory
    > moze trwac w ekstremalnych warunkach 1 - 2 dni :).

    No a co ja napisałem jakieś 2 posty wyżej? *3m-ce+24dni*

    > sie, ze bank BePeHahahahah zaczyna obsluge okresow rozliczeniowych w
    > momencie pozytywnego rozpatrzenia wniosku :)

    Dobrze Ci się wydaje, ale do promocji to się nijak odnosi.

    > Reasumujac, jezeli to tak jest z tymi 116 dniami to ja dziekuje :)

    Reasumując, napiszę jeszcze raz. 3 m-ce + 24 dni. A jak masz inaczej -
    goń doradcę niech poprawia jakieś tam ustawienia. Ma być tak jak
    napisałem i tyle ;)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2004-10-10 19:29:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-10 08:47, Użytkownik $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał:

    > Jestes tego pewien ?

    Tak.

    > Tez mnie to ciekawi, ale wydaje mi sie Twoja interpretacja zbyt piekna po
    > prostu....

    Z dużym naciskiem na "wydaje mi się" ;>

    --
    Marcin Nowakowski