  • 31. Data: 2013-10-10 15:13:57
    Temat: Re: kolejny krok bąka
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Thu, 10 Oct 2013 14:26:27 +0200, animka napisał(a):

    > No właśnie. Mnie też się chciało śmiać jak to przeczytałam. Źródło jest
    > gdzieś na onecie albo wp.pl. Jak znajdę to linka podrzucę.
    >
    > No jest jak wół. Na google na 1 stronie.
    > http://biznes.pl/[...]/pzu-chce-przejac-alior-i-bgz-
    aby[...].html

    http://tnij.org/animkaa

  • 32. Data: 2013-10-10 17:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > jest gdzieś na onecie albo wp.pl. Jak znajdę to linka podrzucę.
    >
    > No jest jak wół. Na google na 1 stronie.
    ejac-alior-i-bgz-ab
    > y-utworzyc-z-nich-j,5581283,magazyn-detal.html

    Najgorzej jak ktos zus z pzu myli...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 33. Data: 2013-10-10 20:45:59
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > likwidować nie mam zamiaru ale ciekawe, keidy sie zorientuja, ze swoja
    > aktywnosc przeniosłem do innego banku...
    >
    > Alior jest ładny, spokojny.
    > Co jeszcze polecicie stonowanego do przetestowania w stylu dawnego bąka?

    <http://konto.naszbank.pl/>

    Interfejs używany przez niektóre banki spółdzielcze. Praktycznie zero
    pierdoletów.

    --
    Grzexs

  • 34. Data: 2013-10-10 23:53:48
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 10.10.2013 o 20:45 Grzexs <g...@g...pl> pisze:

    > <http://konto.naszbank.pl/>
    >
    > Interfejs używany przez niektóre banki spółdzielcze. Praktycznie zero
    > pierdoletów.

    Jakie to piękne :)
    I normalne...

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 35. Data: 2013-10-11 00:15:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Oct 2013 14:57:27 +0200, m <m...@g...com> wrote:
    > Hipotetyczna sytuacja: coś zmieniają, powiedzmy typ kolumny z
    > varchar(30) na varchar(50). Ruszają testy - nowy interfejs
    przeszedł,

    Nie musi być wcale hipotetyczna, dwa miesiące temu był zgłoszony
    błąd, że przelewy zdefiniowane do US w momencie ich wysyłania
    podmieniaja dane nadawcy przelewu którym pewinien być właściciel
    rachunku na dane osoby zalogowanej. I co ? I nic - mają w dupie
    poprawę tego.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2013-10-11 03:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail x...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://konto.naszbank.pl/

    Zapewne wyjdzie w praniu ale na pierwszy rzut oka bardzo ładnie i
    czytelnie.
    Czy normalne konto działa równiez szybko jak ta wersja testowa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 37. Data: 2013-10-11 07:44:08
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Wed, 9 Oct 2013 22:40:16 +0200
    "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > "Trwa właśnie nadawanie dostępu do nowego serwisu
    > transakcyjnego mBanku. Wiąże się to z przejściowym
    > brakiem możliwości zalogowania na konto. Już po północy
    > będziesz mógł się zalogować do starej wersji serwisu,
    > a wkrótce poinformujemy Cię o możliwości
    > korzystania z nowego serwisu."
    >
    > I tak od kilku godzin.
    > Na starym taki komunikat,
    > a na nowy to mi się nie chce nawet sprawdzać.
    > Pewnie kilka dni wytrzymam bez patrzenia na swoje zasoby,
    > ale jak trzeba będzie zrobić jakiś ruch, to nie będzie już wyboru.

    Mimo wszystko, mTransfer do dzisiaj korzysta ze starej wersji serwisu.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 38. Data: 2013-10-13 11:15:29
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 10 Oct 2013 09:41:41 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > z pracownikiem na temat. Podobno "na tą chwilę" polityka jest taka
    > koszt "utrzymania" starych interfejsów jest dla nich minimalny.

    a ty uwierzyles... daj spokoj...

    --
    jg

  • 39. Data: 2013-10-13 11:35:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Oct 2013 21:59:57 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a)

    > likwidować nie mam zamiaru ale ciekawe, keidy sie zorientuja, ze swoja
    > aktywnosc przeniosłem do innego banku...

    Mozliwe ze nigdy.
    No moze kiedys sprawdza bilans calego banku i wpadna na to ze trzeba
    podniesc oplaty :-)

    J.

  • 40. Data: 2013-10-13 13:50:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-13, jg <f...@f...pl> wrote:

    [...]

    > a ty uwierzyles...

    Tak, bo z pewnych względów z dużym zainteresowaniem śledzę proces
    migracji, zwłaszcza Multibanku, już od ponad roku, o ile nie dwóch.
    A i też pracuję w IT, więc mam jakieś pojęcie o kosztach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl