  • 1. Data: 2004-05-12 09:55:14
    Temat: klopoty z IVR / call-center w mBanku
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    witam

    czy komus zdarzaly sie sytuacje kiedy podczas oddzwaniania z mBanku
    nie mozna bylo rozmawiac - tzn. po odebraniu telefonu bylo slychac przez
    sekunde, dwie
    jakies szumy w sluchawce i zaraz koniec polaczenia ?
    w moim przypadku majac ponad 3 lata konto w mBanku wystepuje tak
    prawie w 50 %
    najpierw mBanku oddzwanial na moj telefon stacjonarny i byl to jakis polski
    Elektron a potem Cyfral. Myslalem ze to wina aparatu telefonicznego.
    Potem mialem bezprzewodowago Siemensa i sytuacja znowu sie
    powtarzala - zaczalem wtedy obwiniac centralke telefoniczna TPSA.
    Potem zarejestrowalem w mBanku telefon komórkowy
    najpierw byl to abonamentowy Siemens w Plus GSM a teraz
    Sagem z POP-a. Sytuacja dalej nie ulegla zmianie.
    Niezaleznie czy mBank oddzwania na telefon stacjonarny czy na komorkowy,
    niezaleznie czy w abonamencie czy w pre-paidze, niezaleznie od marki
    telefonu
    zjawisko zawsze jest takie same. Dochodze zatem do wniosku ze albo
    konsultantom mBanku
    placa za ilosc polaczen i wtedy czesc polaczen "olewaja" - dzwonia a potem
    po chwili
    sie rozlaczaja albo mBank ma cos skopane z IVR lub swoim call-center.

    czy ktos mial podobne doswiadczenia?

    Piotr

  • 2. Data: 2004-05-12 10:36:35
    Temat: Re: klopoty z IVR / call-center w mBanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik PiotR napisał:

    > czy ktos mial podobne doswiadczenia?

    Tak. Spotykałem się z takim czymś dość często, ja i moi znajomi.
    Ewentualnie rozmowa dochodziła do skutku, ale z takim poziomem
    głośności, że strach było oddychać, żeby nie zagłuszyć konsultanta. Choć
    zdarzało się, że wszystko było OK.

    Moje obserwacje są aktualne na rok 2002, później na mBank dostałem
    alergię. :-)

    WN

  • 3. Data: 2004-05-12 11:20:26
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    > czy ktos mial podobne doswiadczenia?

    Ani razu. Dzwoniłem na ichnie callcenter spokojnie jakieś 50 razy.

    C.

  • 4. Data: 2004-05-12 11:47:52
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Ani razu. Dzwoniłem na ichnie callcenter spokojnie jakieś 50 razy.

    nie w sytuacji gdy sie dzwoni do nich
    tylko gdy oni oddzwaniaja
    np. by aktywowac karte

    PiotR

  • 5. Data: 2004-05-12 12:05:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:

    > czy ktos mial podobne doswiadczenia?

    Mi się nie zdarzyło (aczkolwiek z mBanku dzwonilo może do mnie raptem ze 3-4
    razy). Może to kwestia jakiegoś VoIP, którego zapewne używają?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2004-05-12 12:22:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Jakub "Cubituss" Kowalski c...@a...net ...

    > Ani razu. Dzwoniłem na ichnie callcenter spokojnie jakieś 50 razy.

    podobno 50 % polaków nie rozumie tego co czyta ale ja w to nie wierzę ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 7. Data: 2004-05-12 15:01:26
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    > nie w sytuacji gdy sie dzwoni do nich
    > tylko gdy oni oddzwaniaja
    > np. by aktywowac karte

    Ach. W takim wypadku dzwonili do mnie około 8 razy. Zero problemów.

    C.

  • 8. Data: 2004-05-12 15:01:59
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    > podobno 50 % polaków nie rozumie tego co czyta ale ja w to nie wierzę
    ;-)

    Podobno 90% Polaków robi literówki, co założyłem a priori ;) Niemniej
    już się poprawiłem.

    C.

  • 9. Data: 2004-05-12 20:14:00
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    [...]
    > Ewentualnie rozmowa dochodziła do skutku, ale z takim poziomem
    > głośności, że strach było oddychać, żeby nie zagłuszyć konsultanta. Choć
    > zdarzało się, że wszystko było OK.

    no mnie sie zdarzyla taka sytuacja conajmniej 2 razy... poziom glosnosci
    konsultanta byl tragiczny... ale powiedzialem mu, ze go prawie nie slysze i
    czy mozna by cos z tym zrobic... za pierwszym razem pan cos zrobil z
    mikrofonem (no wyraznie bylo slychac jakby za niego zlapal) i sie
    poprawilo... za drugim razem konsultantka mnie przeprosila na moment (chyba
    nawet odlaczyla fonie) i jak wrocila to juz bylo ok...

    moze (w moim przypadku) to wina nie tyle calego systemu, co po prostu
    'wyrobionych' zestawow handsfree ;)

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2004-05-12 23:15:25
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    PiotR <p...@p...com> wrote:
> [...]
    > konsultantom mBanku
    > placa za ilosc polaczen i wtedy czesc polaczen "olewaja" - dzwonia a

    W dużych, nowoczesnych cc połączenia wychodzące wykonuje automat. Automat
    dzwoni, klient się zgłasza, konsultant kończy rozmowę. To bardzo
    prawdopodobne.

    > albo mBank ma cos skopane z IVR lub swoim call-center.

    Też bym się nie zdziwił ;)

    > czy ktos mial podobne doswiadczenia?

    Nie miałem tam nigdy konta. Miałem w Multibanku i starczy - nigdy więcej.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!