eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiklopoty z IVR / call-center w mBanku › klopoty z IVR / call-center w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!newsfee
    d.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "PiotR" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: klopoty z IVR / call-center w mBanku
    Date: Wed, 12 May 2004 11:55:14 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <c7sshg$2td$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw.zetokat.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="windows-1250"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1084355953 2989 195.116.247.253 (12 May 2004 09:59:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 May 2004 09:59:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:298090
    [ ukryj nagłówki ]

    witam

    czy komus zdarzaly sie sytuacje kiedy podczas oddzwaniania z mBanku
    nie mozna bylo rozmawiac - tzn. po odebraniu telefonu bylo slychac przez
    sekunde, dwie
    jakies szumy w sluchawce i zaraz koniec polaczenia ?
    w moim przypadku majac ponad 3 lata konto w mBanku wystepuje tak
    prawie w 50 %
    najpierw mBanku oddzwanial na moj telefon stacjonarny i byl to jakis polski
    Elektron a potem Cyfral. Myslalem ze to wina aparatu telefonicznego.
    Potem mialem bezprzewodowago Siemensa i sytuacja znowu sie
    powtarzala - zaczalem wtedy obwiniac centralke telefoniczna TPSA.
    Potem zarejestrowalem w mBanku telefon komórkowy
    najpierw byl to abonamentowy Siemens w Plus GSM a teraz
    Sagem z POP-a. Sytuacja dalej nie ulegla zmianie.
    Niezaleznie czy mBank oddzwania na telefon stacjonarny czy na komorkowy,
    niezaleznie czy w abonamencie czy w pre-paidze, niezaleznie od marki
    telefonu
    zjawisko zawsze jest takie same. Dochodze zatem do wniosku ze albo
    konsultantom mBanku
    placa za ilosc polaczen i wtedy czesc polaczen "olewaja" - dzwonia a potem
    po chwili
    sie rozlaczaja albo mBank ma cos skopane z IVR lub swoim call-center.

    czy ktos mial podobne doswiadczenia?

    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1