  • 1. Data: 2004-05-12 08:30:32
    Temat: Dzialalnosc w krajach Unii Europejskiej
    Od: "FAPICŽ" <f...@g...net>

    - - - - - Kompetentnie, szybko i profesjonalnie - - - - -

    Oferujemy kompleksowe rozwiazania polskim podmiotom gospodarczym
    zainteresowanym podjeciem dzialalnosci w krajach Unii Europejskiej.

    o) Zakladanie spolek (Austria, Luksemburg, Niemcy, Wielka Brytania)

    - umowy spolek

    - notariusz

    - urzad skarbowy (NIP)

    o) Rejestracja dzialalnosci (Gewerbeschein - Niemcy)

    o) Zapewnienie siedziby firmy

    o) Pomoc przy zakladaniu kont firmowych

    o) Pomoc przy rekrutacji pracownikow

    o) Wnioski o dotacje i subwencje na rozwoj przedsiebiorczosci z narodowych
    funduszy rzadowych i funduszy unijnych. Aktualnie ok. 700 programow.

    Koszty swiadczonych przez nas uslug (50% wartosci, max. 1500 EUR) moga byc
    zrefundowane w ramach programow UE.

    Powazne i konkretne zapytania prosimy kierowac pod adresem f...@g...net lub
    telefonicznie pod numerem 0 601 668 322.

    Dziekujemy za wyrozumialosc, ze zapytania "Prosze o wiecej informacji" ze
    wzgledu na ogromne zainteresowanie nie moga byc przez nas opracowywane.

  • 2. Data: 2004-05-12 23:35:36
    Temat: Re: Dzialalnosc w krajach Unii Europejskiej
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    FAPICŽ <f...@g...net> wrote:
    > - - - - - Kompetentnie, szybko i profesjonalnie - - - - -

    Ta...

    > Oferujemy kompleksowe rozwiazania polskim podmiotom gospodarczym
    > zainteresowanym podjeciem dzialalnosci w krajach Unii Europejskiej.

    A co mnie to, kurwa, obchodzi?! Tu jest grupa o bankach!

    > Dziekujemy za wyrozumialosc, ze zapytania "Prosze o wiecej
    > informacji" ze wzgledu na ogromne zainteresowanie nie moga byc przez
    > nas opracowywane.

    To po co jeszcze spamujesz?

    Poszło do abuse.

    --
    bez ukłonów - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-05-14 10:14:43
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

> [...]
    >
    > Dziekujemy za wyrozumialosc, ze zapytania "Prosze o wiecej informacji" ze
    > wzgledu na ogromne zainteresowanie nie moga byc przez nas opracowywane.

    Identyczne oferuję na terenie Litwy. Niskie podatki, niski ZUS i dużo niższe
    koszty rejestracji
    Pozdrawiam z Wilna
    dr Andrzej Zagórowski
    tel. 0037068702887