  • Data: 2002-11-20 13:09:53
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa w Pekao SA
    Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Nie klnę tak do końca, zwróćcie uwagę, że:
    - rocznie odliczam sobie 30 % środków wpłaconych do kasy od podatku;
    - kredyt dostaję na 3 lata, a nie na 20 !!! (rata wynosi tyle ile wpłacałem
    wcześniej do kasy lub więcej max 1.5 raza);
    - no i odkładam pieniądze uwierzcie mi inaczej przepuściłbym wszystko na
    browarki;
    - po trzech latach OSZCZEDZANIA w kasie dostaje prawie 150000 na własne
    mieszkanie i po kolejnych trzech latach mam kredyt z głowy.
    Myśle, że była to najlepsza oferta dla młodych ludzi o dochodach, które
    pozwalały zaoszczędzić pare złotych i cieszę się bardzo, że z tego
    skorzystałem. No ale już się skończyło.

    pozdrawiam Mariusz