  • 11. Data: 2003-01-30 14:36:31
    Temat: Re: karty w PKO BP
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b1bbnd$bpu$1@news.onet.pl...
    > odbierze.
    >
    > Pierwsza jest gratis, następne (wznowione) po 12 zł :-)

    Ale jak klient nie odbierze pierwszej to nic nie zarobia a karta pojdzie na
    przemial.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 12. Data: 2003-01-30 15:09:55
    Od: "Robert Wicik" <R...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > Ale jak klient nie odbierze pierwszej to nic nie zarobia a karta pojdzie
    na
    > przemial.

    To zależy ...
    Mnie kiedyś odżył niewypowiedziany i nieodebrany MasterCard w Pekao SA i
    pobrali prowizję i ubezpieczenie :-)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 13. Data: 2003-01-30 21:20:20
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b1bf1r$le1$1@news.onet.pl...
    > To zależy ...
    > Mnie kiedyś odżył niewypowiedziany i nieodebrany MasterCard w Pekao SA i
    > pobrali prowizję i ubezpieczenie :-)

    Ale go wczesniej zamawiales.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 14. Data: 2003-01-31 07:37:34
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Robert Wicik" <R...@N...onet.pl> napisał w
> [...]
    PKOBP po założeniu ROR-u proponuje za darmo kartę (chyba MasterCard). Tak
    robi większość banków. Można jej oczywiście nie odebrać. Tylko po co się u nich
    zakładało rachunek. Jest tyle lepszych ofert na Rynku. Tensor1

  • 15. Data: 2003-01-31 07:44:36
    Od: "Robert Wicik" <R...@N...onet.pl>

    > Ale go wczesniej zamawiales.

    Nie zamawiałem, ale była akcja i sami przygotowali w promocji, więc się
    skusiłem i pierwszą wziąłem :-)).

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 16. Data: 2003-01-31 07:48:30
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    nich
    > zakładało rachunek. Jest tyle lepszych ofert na Rynku. Tensor1

    Na początek jest chyba Visa elektron.
    Co do lepszych ofert, to zależy od wymagań indywidualnego klienta, która
    jest lepsza. Moja żona np. bardzo sobie chwali PKO BP i jego ofertę i w
    wielu przypadkach się z nią zgadzam :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 17. Data: 2003-01-31 08:02:30
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > jest lepsza. Moja żona np. bardzo sobie chwali PKO BP i jego ofertę i w
    > wielu przypadkach się z nią zgadzam :-))

    A jakie ma oprocentowanie rachunku ROR?!!!!!. Czy porównała z innymi Bankami.
    Tensor1.
    PS. Nie twierdzę, że pewne produkty PKOBP są atrakcyjne. Ale nie ROR.

  • 18. Data: 2003-01-31 08:21:30
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > A jakie ma oprocentowanie rachunku ROR?!!!!!. Czy porównała z innymi
    Bankami.
    > Tensor1.
    > PS. Nie twierdzę, że pewne produkty PKOBP są atrakcyjne. Ale nie ROR.

    ROR w PKO BP też może być atrakcyjny, jeśli weźmiemy pod uwagę, że może
    służyć do poszerzenia dostępności bankomatów i zmniejszenia kosztów kredytu
    mieszkaniowego w stosunku do RORu w innym banku.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 19. Data: 2003-01-31 16:21:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 30 Jan 2003 12:00:46 +0100, "Szymon" <s...@k...lm.pl>
    wrote:

    >tak zakładałem ale interesuje mnie dlaczego bank tak te karty rozdaje
    >dowiadywałem się i mój kumpel tez dostał takie powiadomienie.
    >To musi nyć jakaś akcja PKO BP.

    PKO BP stara sie po prostu zredukowac kolejki w oddialach wciskajac
    ludziom karty.
    I podobno nawet to dziala.
    Wielu ich klientow pewnie sama z siebie karty by nigdy nie zamowila a
    jak za darmo podstawiaja im pod nos to sie skusza i moze nawet zaczna
    korzystac.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730