  • 1. Data: 2003-01-29 11:16:56
    Temat: KK Citi, ubezpieczenie...
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Ubezpieczenie dodatkowe CreditShield przez pierwsze 3 miesiace uzytkowania
    karty jest bezplatne. Czy po tych 3 miesiacach powinienem zrezygnowac z tej
    uslugi aby nie naliczano mi oplat, czy tez jest ona anulowana samoistnie? Ma
    ktos doswiadczenie w tej sprawie?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2003-01-29 11:40:15
    Temat: Re: KK Citi, ubezpieczenie...
    Od: "Krzysztof Kowalewski" <K...@N...pl>

    Użytkownik "B@ton" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tej
    > uslugi aby nie naliczano mi oplat, czy tez jest ona anulowana samoistnie?

    1. Wszelkie informacje na ten temat są dostępne w CitiPhone, tel.
    0-801322484
    2. Jeśli Citi może ściągnąć od Ciebie jakieś opłaty, zrobi to
    3. Citi często aktywuje jakąś usługę za darmo, chociaż wcale tego nie
    chciałeś; później musisz za to płacić
    4. Zadzwoń i zrezygnuj z tej usługi.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-01-29 12:30:53
    Od: Artur Zaworski <m...@n...gda.pl>

    B@ton <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > uslugi aby nie naliczano mi oplat, czy tez jest ona anulowana samoistnie? Ma

    Trzeba zrezygnowac. Zadzwon na infolinie.

    Pozdr,
    -M.

  • 4. Data: 2003-01-29 20:18:35
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>