  • 1. Data: 2003-01-29 08:30:56
    Temat: czy jest gdzieś strona www tej grupy ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    chciałbym trochę zareklamować grupę i odesłać do jej strony WWW
    czy taka strona istnieje ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-29 13:02:45
    Temat: Re: czy jest gdzieś strona www tej grupy ?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > chciałbym trochę zareklamować grupę i odesłać do jej strony WWW
    > czy taka strona istnieje ?

    Dostęp do wątków jest np. przez Onet (teraz nie działa)
    http://komunikaty.onet.pl/niusy.html?t=aktualne&grou
    p=pl.biznes.banki

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-01-29 13:14:14
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dostęp do wątków jest np. przez Onet (teraz nie działa)
    > http://komunikaty.onet.pl/niusy.html?t=aktualne&grou
    p=pl.biznes.banki

    ale ja raczej myślę o stronie grupy - czyli opisującej co to za grupa, o
    czym rozmawiamy itp...

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2003-01-29 15:43:56
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > ale ja raczej myślę o stronie grupy - czyli opisującej co to za grupa, o
    > czym rozmawiamy itp...

    To ją stwórz

  • 5. Data: 2003-01-29 18:03:45
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>