  • 1. Data: 2003-01-29 03:44:32
    Temat: Odp: [BOS] od poniedziałku ciekawe ekokonto
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    przepraszam - w tytule wyżej napisałem ekonto,
    chciałem napisać ekokonto.

  • 2. Data: 2003-01-30 02:34:54
    Temat: [BOS] od poniedziałku ciekawe ekonto
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    Od 3 lutego do oferty BOŚ wprowadzone będzie pakiet ekonto:
    - karta debetowa Maestro - bezpłatne wypłaty we wszystkich bankomatach w
    kraju
    - dostęp przez telefon - TeleBoś
    - ubezpieczenie od NNW
    - debet oraz pożyczka w koncie (atrakcyjne oprocentowanie)

    Aha, pakiet ma być konkurencyjny pod względem opłat

    więcej można zobaczyć tutaj, ale jest to tylko fragment artykułu z Gazety
    Prawnej

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=876&d
    ok=876.3.3.2.5.3.0.2.htm

  • 3. Data: 2003-01-30 07:36:29
    Temat: Re: [BOS] od poniedziałku ciekawe ekokonto
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > przepraszam - w tytule wyżej napisałem ekonto,
    > chciałem napisać ekokonto.

    zdarza się :))))

    niektórzy idąc do banku, na przykład PKO, WBK itp. mówią - idę do mbanku
    :))

    --
    pozdrawiam
    plusz